2007-12-06, 15:28
Medlem
jonte777s avatar
Står säkert nånstans i tråden men, uppehåll nu? Hur länge ?
Citera
2007-12-06, 15:45
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte777
Står säkert nånstans i tråden men, uppehåll nu? Hur länge ?

Författarstrejken du vet, så... Jag vet inte. Wikipedia säger, om jag minns rätt, April 2008, men jag är inte säker.
Citera
2007-12-06, 15:50
Medlem
Crossmacks avatar
Jag tänkte direkt Sylar när jag såg killen, men han jobbar ju inte för företaget, så...

Fast tänk of företaget klonade honom medans han var i deras förvar? Dom måste ju ha gjort någoning med honom?
Citera
2007-12-06, 15:54
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13

Hon går väll alltid i svart?

I princip ja, men jag noterade en tjockare tröja än vanligt. Kanske såg fel.

Citat:
Ursprungligen postat av cenobite

Jag skulle vilja påstå att det med 99% säkerhet var en man, men att sen börja spekulera i vem det var är nog lite problematiskt eftersom det mycket väl kan ha varit en "body double". Det är inte ens säkert att det var bestämt vem det var när scenen spelades in. De första scenerna med Sylar i säsong 1 spelades in innan castingen för Sylar var gjord.

I alla fall så finns här lite småbilder från sekvensen.
http://img405.imageshack.us/img405/3315/shooterpo7.jpg

Dina bilder var fina. Tack, nu ser det ut som en man ja, speciellt om man tittar på händerna som är relativt stora. Men som du säger så kan det ju ha varit en nobody bara castad för just den korta snabba scenen.

Men om det inte är det så är det nog en ny figur.
Citera
2007-12-06, 16:07
Medlem
Ettan^s avatar
Troligtvis Peter ändå, han kanske levde den alternativa verkligheten när han erkände, och visste hur det skulle bli (säkert dåligt), så han var tvungen att åka tillbaka i tiden och mörda Nathan. Kommer säkert ses i säsong 3.
Citera
2007-12-06, 16:35
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Troligtvis Peter ändå, han kanske levde den alternativa verkligheten när han erkände, och visste hur det skulle bli (säkert dåligt), så han var tvungen att åka tillbaka i tiden och mörda Nathan. Kommer säkert ses i säsong 3.
Du tror inte att Peter bara skulle åkt tillbaka å SAGT till Peter å Nathan att de inte ska göra så här? istället för att döda sin brorsa.
Citera
2007-12-06, 16:39
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Jag håller inte med, men denna diskussion platsar antagligen bättre i forskning eller filosofi.
Okej, men tänk efter så fattar du.

Adam ifall Hiro tog bort honom i "Nutid":

"Fri""Fri""Fri""Fri""Fri""Fri""Fri""Fri""Fri""Fri" "Fri""Fri"KistaKistaKistaKistaKista
1800........................1900.................. ..2000

Adam ifall Hiro skulle åkt tillbaka och tagit bort honom:
"Fri""Fri"KistaKistaKistaKistaKistaKistaKistaKista KistaKistaKistaKistaKista
1800.......................1900................... ..2000

Då på den nedre så skulle man inte kommit ihåg honom då han skulle legat i en kista slutet av 1800talet och framåt och då inte kunnat göra nå skada, men nu så tog han bort honom i Nutid vilket gör att endast framtiden ändras och inte dåtiden.

Men jag tror inte att Hiro tog honom bakåt i tiden, jag tror bara att det var samma kyrkogård i nutid.
Citera
2007-12-06, 16:43
Medlem
jonte777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
Författarstrejken du vet, så... Jag vet inte. Wikipedia säger, om jag minns rätt, April 2008, men jag är inte säker.

jobbigt värre .....
Citera
2007-12-06, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Du tror inte att Peter bara skulle åkt tillbaka å SAGT till Peter å Nathan att de inte ska göra så här? istället för att döda sin brorsa.

Han kanske blir mer kallblodig på senare år?
Citera
2007-12-06, 19:22
Medlem
Politzais avatar
vet inte om nån sagt det tidigare, men kan det inte ha varit den osynliga snubben? Han kanske har överlevt och jobbar för bob o grabbarna.. Han gick ju liksom bort från platsen rätt lugnt.. (svårt o skriva på ipod touch :/)
Citera
2007-12-06, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politzai
vet inte om nån sagt det tidigare, men kan det inte ha varit den osynliga snubben? Han kanske har överlevt och jobbar för bob o grabbarna.. Han gick ju liksom bort från platsen rätt lugnt.. (svårt o skriva på ipod touch :/)

Borde han inte gått osynligt bort då? Känns lite ologiskt att han inte skulle använda sin förmåga vid ett sådant tillfälle.
Citera
2007-12-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Borde han inte gått osynligt bort då? Känns lite ologiskt att han inte skulle använda sin förmåga vid ett sådant tillfälle.

Det konstiga är väll att vakterna/polisen inte tog killen, och istället koncentrerade sig på journalisterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in