2007-10-16, 18:58
Medlem
Power_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale
Sylar dödade honom i slutet av förra säsongen.

vaa? i vilket avsnitt?
Citera
2007-10-16, 19:07
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Känns rätt så uppenbart att det är Claires kille West är den som är på målningen där Bennet är död och att det är han som kommer att döda Bennet. Hoppas att det verkligen inte är så lamt men det känns mest logiskt.

Den nya negressen känns lite onödig att ta in i serien. Tråkiga krafter har hon också.
West är ju stentråkig. Ju fortare han försvinner desto bättre enligt mig. Den nya negressen äger ju, speciellt hennes wrestlingmove.
Citera
2007-10-16, 19:26
Medlem
Calaveras avatar
Tycker det va ett bra avsnitt, de nya karaktärerna va intressanta.
Höjdpunkten var dock mötet me sylar och självklar nightmare mannen - stackars lilla molly...
Citera
2007-10-16, 20:01
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Jag älskar hela New Orleans storyn och speciellt Burger Bonanza tjejen!
Citera
2007-10-16, 20:11
Medlem
i.b.ms avatar
Hmmm, tänkte just på en sak, det här var väl första avsnittet där Hiro inte var med? I ett tidigare avsnitt var han bara med som barn, men det här är första helt utan honom...
Citera
2007-10-16, 20:22
Medlem
NirvanAs avatar
Sjysst avsnitt, lite synd att man inte fick se något av peter petrelli... och för mycket fokus på louisiana-negressen :/
Citera
2007-10-16, 20:37
Bannlyst
fan vad det är jobbigt att man i princip bara får se typ 5 minuter av varje story. Jag hade gillat de bättre om de ägnade hela avsnitt åt en eller två av karaktärerna åt gången!
Citera
2007-10-16, 23:54
Medlem
HypisHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absolutlegal
fan vad det är jobbigt att man i princip bara får se typ 5 minuter av varje story. Jag hade gillat de bättre om de ägnade hela avsnitt åt en eller två av karaktärerna åt gången!

Du menar ungefär som de gör med Lost? Jag håller i alla fall med, det blir lite rörigt när de ska hoppa sådär mellan historierna och det tråkigaste är ju att några av dem är väldigt ointressanta .

Mer Peter vs Sylar åt folket!

Skönt att i alla fall Sylar verkar komma back on track, nu är det bara Peter som behöver ta sig i kragen och flyga från Irland
Citera
2007-10-17, 00:21
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Hmmm, tänkte just på en sak, det här var väl första avsnittet där Hiro inte var med? I ett tidigare avsnitt var han bara med som barn, men det här är första helt utan honom...
Ganska skönt ändå va?
Tycker Hiro är underbar men vetifan om jag gillar hela Kensei grejen... kanske mest för att jag inte vill att jag inte vill att den andra snubben ska få all ära.
Nej, mer Peter och Burger Bonanza bruder i nästa avsnitt tycker jag!!
Citera
2007-10-17, 05:35
Medlem
Johnny Blades avatar
Är det ingen annan som tycker att pappa Petrelli på det där kortet ser ut som Noah Bennet? Att han har ansiktet bortvänt från kameran och är lite suddig måste ju ha en anledning. Glasögon har han ju dessutom. Vi vet väl inte så mycket om Nathan och Peters pappa, hur dog han till exempel? Har Bennet och Angela Petrelli träffat varandra någon gång?
Citera
2007-10-17, 05:54
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale
Sylar dödade honom i slutet av förra säsongen.
Den osynliga mannen är inte död. Vi får väl se om han kommer tillbaka nån gång.
Citera
2007-10-17, 06:16
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Blade
Är det ingen annan som tycker att pappa Petrelli på det där kortet ser ut som Noah Bennet?

Tänkte direkt samma sak.

Jag tror inte att Noah och Petrelli d.ä. har någon direkt koppling dock, mer än att de båda har såna där "horn rimmed glasses".

Alltså, snubben som fixade strecken på flygkillens axel är inte Claire's farsa, utan bröderna Petrellis farsa.

Det är min teori iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in