2007-12-04, 22:21
Medlem
gurrhimselfs avatar
Jobbar Peter och Nathans morsa fortfarande för "The Company"?
Citera
2007-12-04, 22:24
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
Funderade också kring det. Vart är haitan kan man ju fråga sig, och på vilken sida står han? Han sprang ju runt med Noah men han var även på The Companys sida för inte så längesedan. När han tog bort Peters minne tillexempel.
Så undrar jag också vad Peter och Nathans mamma har för kraft? Samt vad Elles pappa har för kraft? Eller har de inga krafter? Många många andra på det gruppfoto hade ju, samt att de sa att de hittade varandra och skulle försöka ändra världen. Då måste ju alla ha haft en kraft?

Om elles pappa är bob så kan bob göra vad som helst till guld, det är så "The company" får pengar.
Citera
2007-12-04, 22:26
Medlem
Yules avatar
Här finns spoilers för de som vill läsa om några av karaktärernas öden http://spoilertv-heroes.blogspot.com/

Måste säga att jag håller med en kille som nämnde det tidigare i tråden att det blir jävligt segt om Claire/Adam ska rädda alla som dör med sitt blod. Så jag hoppas några förblir bortgångna. Dock känns det så hemskt att Peter ska vara utan sin bror Fast vänta nu Peter han ju bara skära sig i handen och läka sin bror...?
Citera
2007-12-04, 22:50
Medlem
NirvanAs avatar
Sjysst av Hiro att låta adam dö levande begravd! nästan för elakt trodde först han hade åkt tillbaka med adam till dinosaurietiden eller dylikt...

Och nathans morsa dödade nathan...varför fan då? varför vill inte hon att han skulle avslöjja för allmänheten om att det fanns "Heroes" med olika abilities?

Var detta sista avsnittet? När kommer volume tre... är det efter jul, eller nästa höst? Volume = Season? eller

MVH
Citera
2007-12-04, 22:55
Medlem
Yules avatar
När Hiro kom in i rummet där Adam stod sträcker sig Adam efter en gyllene nyckel. VAD är det måntro? En viktig del i Volume 3 eller är han bara nyfiken på alla coola saker som finns där?
Citera
2007-12-04, 22:57
Medlem
nncs avatar
Blev lite orolig att Elle skulle stryka med när hon såg Sylar och sprang iväg för att leka hjälte. Tur att jag hade fel. Kul att hon fick känna på hur det är att vara hjälte också (även om jag nästan föredrar henne som en sexig tease som gillar att plåga saker ). Ska bli intressant att se hur hon utvecklas i framtiden.

Härligt avsnitt hursomhelst, hoppas inte strejk-aset drar ut alltför mycket på tiden bara.
Citera
2007-12-04, 22:57
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
När Hiro kom in i rummet där Adam stod sträcker sig Adam efter en gyllene nyckel. VAD är det måntro? En viktig del i Volume 3 eller är han bara nyfiken på alla coola saker som finns där?
He he, fick Adam med sig något som gör att de måste hämta honom
Citera
2007-12-04, 23:04
Medlem
nncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sjysst av Hiro att låta adam dö levande begravd! nästan för elakt trodde först han hade åkt tillbaka med adam till dinosaurietiden eller dylikt...
Grejen är ju den att Adam inte kommer dö, utan kommer ligga där i kistan och ropa på hjälp i all evighet

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Var detta sista avsnittet? När kommer volume tre... är det efter jul, eller nästa höst? Volume = Season? eller

MVH
Som så många sagt innan så är det strejken som avgör när Heroes - och alla andra serier/filmproduktioner - kommer igång igen.

De två senaste strejkerna - 1988 och 1960 - varade båda i ca 5 månader...
Citera
2007-12-04, 23:11
Medlem
Darudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnc
Grejen är ju den att Adam inte kommer dö, utan kommer ligga där i kistan och ropa på hjälp i all evighet

Fan vad trist alltså, vad skulle man hitta på och göra då?
Citera
2007-12-04, 23:13
Medlem
Yules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darude

Sova.
Citera
2007-12-04, 23:23
Medlem
shmas avatar
Eller göra som mig, tokglo igenom alla star trek avsnitt som gjorts. kommit till ep 17 säsong ett av startrek enterprise, tänkte ta dom i tidsordning, för skojs skull... snart börjar väl lost i alla fall... dom avsnitt som är gjorda iaf.
Citera
2007-12-04, 23:24
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darude
Han är ju rätt gamal så han har väll en del minnen att gå igenom. Annars kan han ju alltid göra som i Killbill 2. Han borde väll även kunna dö av syrebrist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in