2006-09-27, 17:19
Medlem
tattoosandbeers avatar
Hämtade idag ut min hood ifrån posten för 508:- och var lycklig tills jag såg att sömmarna i mudden på ena armen har släppt!

Dum som jag var så har jag kastat vart det kom ifrån och har alltså ingen adress kvar el dyl så lite support med detta vore extremt bra!

Men visst ska det inte accepteras att fallet är så på en ny tröja?
Citera
2006-09-28, 07:43
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ingen som har intresse över vad Flashback marknadsför?
Citera
2006-09-28, 07:44
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Ingen som har intresse över vad Flashback marknadsför?
Jo men endast admin som kan svara, jag skall uppmärksamma honom på din tråd så att du får ett svar..
/mod
Citera
2006-09-28, 08:04
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Jo men endast admin som kan svara, jag skall uppmärksamma honom på din tråd så att du får ett svar..
/mod

Tackar så mycket!
Citera
2006-09-28, 08:21
Administrator
admins avatar
Citat:
Hämtade idag ut min hood ifrån posten för 508:- och var lycklig tills jag såg att sömmarna i mudden på ena armen har släppt!

Dum som jag var så har jag kastat vart det kom ifrån och har alltså ingen adress kvar el dyl så lite support med detta vore extremt bra!

Men visst ska det inte accepteras att fallet är så på en ny tröja?

Så ska det givetvis inte vara.
Du kan kontakta tryckeriet direkt på tel. 036-53395.
De finns där mellan 10-15, med lunch mellan 12-13.

Återkom gärna i den här tråden och berätta hur det gått.
Givetvis ska alla produkter hålla högsta klass. Det var ett krav från våran sida när vi startade samarbetet.

admin
Citera
2006-09-28, 08:52
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

Givetvis ska alla produkter hålla högsta klass. Det var ett krav från våran sida när vi startade samarbetet.

admin

Självklart så återkommer jag i denna tråd efter 10 då jag har talat med dom.
Citera
2006-09-28, 10:25
Medlem
tattoosandbeers avatar
Har nu talat med Layout service och jag måste skicka tillbaka tröjan till dom men dom skulle kompensera mig sade dom.
Ska bli intressant detta

Men kan ju tilläga en postiv grej att en vän till mig jobbar på ett stort tryckeri och han tittade på trycket och sade att det var mycket väl gjort.
Citera
2006-09-28, 14:06
Administrator
admins avatar
Citat:
Har nu talat med Layout service och jag måste skicka tillbaka tröjan till dom men dom skulle kompensera mig sade dom.
Ska bli intressant detta

Men kan ju tilläga en postiv grej att en vän till mig jobbar på ett stort tryckeri och han tittade på trycket och sade att det var mycket väl gjort.

Vi hade ordentliga krav innan vi startade samarbetet, och en av orsakerna till att vi inte kunde sänka priserna var just pga vårt krav på kvalitet (både när det gäller tröjkvaliteten såväl som trycket).

Jag ser fram emot att höra hur det gått, och jag förutsätter att ifall någon annan har problem i framtiden att de uppmärksammar detta.

admin
Citera
2006-09-28, 14:13
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

admin

Sköna arbetstider jobbar 10-15 och har lunch mellan 12 och 13. Bra att veta att det är bra grejer ni säljer iaf.
Citera
2006-09-28, 14:15
Moderator
evilhoneys avatar
Fick hem min FB-hoodie härom veckan och vill bara säga att jag är mycket nöjd med den, bra kvalitet och skön som attan =) Snabbt gick det med, priset kunde ju gärna fått vara lite lägre men å andra sidan är blickarna på stan obetalbara. En del får den där sköna igenkännande blicken och ett snett leende
Citera
2006-09-28, 14:24
Medlem
Roger Pontares avatar
Förlåt om jag är helt dum i huvet men vart hittar jag webshoppen?
Citera
2006-09-28, 14:41
Moderator
evilhoneys avatar
Jag har till och med handlat där och hittar den inte heller, hade för mig att det var www.flashback.se/shop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in