2006-09-26, 20:58
Bannlyst
kan man ta bort inlägg som man har skrivit här??
2006-09-26, 20:58
Medlem
Engelbreckts avatar
Nej.
2006-09-26, 21:03
Medlem
Avva66s avatar
Nej, du får be berörd moderator ta bort den via pm.
2006-09-26, 21:05
Medlem
Engelbreckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Nej, du får be berörd moderator ta bort den via pm.

Det kommer h*n inte att göra. Vi tar inte bort gamla inlägg.
2006-09-26, 21:36
Medlem
micaeles avatar
Du har 24 timmar på dig att ändra (radera) ett skrivet inlägg. Men praktisera det inte alltför ofta, det är inte populärt att ta bort ett inlägg som hör till debatten.
2006-10-20, 07:25
Medlem
Oj, jag trodde att den som hade skrivit ett inlägg alltid kunde gå tillbaka och ändra i det. Det kan ju till exempel finnas saker som man vill ändra av säkerhetsskäl.
2006-10-20, 09:09
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finola
Oj, jag trodde att den som hade skrivit ett inlägg alltid kunde gå tillbaka och ändra i det. Det kan ju till exempel finnas saker som man vill ändra av säkerhetsskäl.

I det fallet kan du skicka ett PM till en mod i det aktuella forumet och motivera varför du vill ha något ändrat/borttaget. Normalt tas dock inget bort eller ändras utan en bra anledning.
2006-10-21, 03:13
Medlem
Ja, tack, det skedde nyss, och nu förstår jag hur det fungerar. Det var just "säkerhetsproblemet" jag tänkte på. Vissa element är ju rejält ljusskygga.

Och på vissa (kanske lite skummare) forum kan användaren alltid gå tillbaka och redigera, just för att man kan komma på i efterhand att man har lämnat olämpliga detaljer om egna eller andras förehavanden och personliga förhållanden.
2006-10-21, 03:19
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finola
Ja, tack, det skedde nyss, och nu förstår jag hur det fungerar. Det var just "säkerhetsproblemet" jag tänkte på. Vissa element är ju rejält ljusskygga.

Och på vissa (kanske lite skummare) forum kan användaren alltid gå tillbaka och redigera, just för att man kan komma på i efterhand att man har lämnat olämpliga detaljer om egna eller andras förehavanden och personliga förhållanden.
Tänka efter före är en god regel när man skriver på forum. Everything you say on the internet, stays on the internet.
2006-10-22, 05:40
Medlem
Ja, om det inte går att ändra.
2006-10-22, 05:48
Moderator
tobess avatar
Sök nästa gång, svaret finns bland annat i FAQ-tråden (t.ex: http://www.flashback.org/showpost.php?p=4997860&postcount=248)

Och för övrigt är det precis som någon har nämnt, inlägg raderas inte. Om man inte redigerar inom den (i mitt tycke ganska generösa) editeringstiden så står det kvar.

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in