2006-09-26, 19:31
Medlem
furis avatar
HAHAHAHAHA fy fan vilken rolig tråd...

Banan is the shit.. är skit bäng på banan just nu.. shit jag kan knappt skriva, tangenterna bytar plats hela tiden

slår syra med hästlängden....
2006-09-26, 19:32
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Fan, minns på den gamla goda tiden, när man var oskyldig och tog sig en redig banan då och då. Grabben! Sanna mina ord det är inte värt det! Du kommer bli fast i fruktskiten illa kvickt. Jag vet. Jag kör MELONER och PAPAYA nu, och mitt liv är skit. Kan beskrivas som en rejäl fruktsallad...

Min vardag präglas utav kampen och jakten på färsk frukt. Jag springer ner till marknaden så fort jag vaknat, och pratar med turkarna om den färskaste och mest potenta frukten. Men de blåser en stackars missfruktare som jag och ger mig fikon....
2006-09-26, 19:33
Medlem
Tjacktorskens avatar
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Bingo Rimér, vi vet att det är du så kom fram nu din lintott..
2006-09-26, 19:36
Medlem
cerns avatar
har en kompis som rökte mycke bananer en kväll efter det så drog han i sig massa muskotnötter å dog
2006-09-26, 19:39
Medlem
chemeleons avatar
Röker ni era bananer?

Jag har alltid snortat dem eller kört det rektalt!
2006-09-26, 19:43
Medlem
cerns avatar
moderatorer skicka tråden till humor forumet genast,eller har ni rökt för mycke banan?
2006-09-26, 19:46
Medlem
Köpte bananer på Willys tidigare idag, så får jag syn på tråden, snabbtorkar en lite snabbt och kör med pump upp det där solen inte skiner. Nu några timmar senare känner jag fortfarande inte av något, kan det vara så att Willys bara har industribananer?
2006-09-26, 19:52
Medlem
grappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adsum
Köpte bananer på Willys tidigare idag, så får jag syn på tråden, snabbtorkar en lite snabbt och kör med pump upp det där solen inte skiner. Nu några timmar senare känner jag fortfarande inte av något, kan det vara så att Willys bara har industribananer?
Willys bananer är skit. Odla själv, det gör jag. Rätt svårt att hålla odligen gömt från allmänheten, men det funkar med lite finess!
2006-09-26, 19:53
Bannlyst
Kom igen nu allihopa, va lite seriösa för fan! Nej, det händer inget speciellt när du röker bananer, smakar nog fördjävligt bara.

Nä, kastanjer ska det va.

Sätt ugnen på 225 grader. Gör en form av en bit aluminiumfolie, släng in i ugnen 25 mn så är dom klara. Bästa resultat får du om du stoppar en kastanj i varsin kind och väntar ut effekten(25-45 min).

Happy trippin!
2006-09-26, 20:02
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Kastanjer tog jag när jag var ung.

Helt sjukt.

La dom i ungnen i en burk, med kludd i 2 hål... sen tog jag bort kludd från båda hålen, och satte ned ett sugrör i det ena och sög som fan.'

Jag trodde jag var en brun människa, sedan var jag en apelsin som hette jonas som ville skjuta den bruna människan (mig själv) med en uzi. För att jag inte ville äta kastanj skalen.
2006-09-26, 20:37
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Kastanjer tog jag när jag var ung.

Helt sjukt.

La dom i ungnen i en burk, med kludd i 2 hål... sen tog jag bort kludd från båda hålen, och satte ned ett sugrör i det ena och sög som fan.'

Jag trodde jag var en brun människa, sedan var jag en apelsin som hette jonas som ville skjuta den bruna människan (mig själv) med en uzi. För att jag inte ville äta kastanj skalen.

Erkänn att detta hände efter att du prövade hasch? Alla vet ju att det är en gateway-drog! Once you smoke grass you never go back, the day after you're hooked on crack!
2006-09-26, 20:53
Medlem
pebs avatar
Vad är det här för trams? varför skjuter ni era bananer?

Själv brukar jag torka dem o smula ner till pulverform och sen bomba 1g och snorta 1g medans jag väntar på att de ska slå.... Idioter..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in