2010-08-18, 19:37
Medlem
alabassis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Vet inte men det verkar inte så.

Men Media Markt borde veta.

hehe, jo det vet de säkert, har bara inte orkat ringa dem, tänkte att ja kunde hitta svaret på flashback som vanligt
Citera
2010-08-19, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alabassi
hehe, jo det vet de säkert, har bara inte orkat ringa dem, tänkte att ja kunde hitta svaret på flashback som vanligt
Tyckte jag såg någonstans att erbjudandet gällde sista augusti. Men sådana erbjudande kommer MM med ett par gånger om året när nya generationer är på väg och de måste bli av med det gamla lagret.
Citera
2010-09-21, 11:41
Medlem
MediaMarkt - Borås - Öppningserbjudande

Såg att MediaMarkt snart skall öppna i borås på torsdag, någon som
har någon koll på vad de kommer ha för öppningserbjudande?
Hörde att de hade en 50"tv för typ 2lax i Göteborg så är väldigt intresserad av vad de kommer ha i Borås?
Citera
2010-09-21, 13:36
Medlem
Forbliranonyms avatar
Tro mig dom kommer skicka ut reklam innan.
Citera
2010-09-21, 14:02
Medlem
The-Johans avatar
Tydligen ska dom ha en gratis bilbio kl 01.00 på torsdag, det stog det i BT. Men erbjudanden inne i butiken är jag nyfiken på.
Citera
2010-09-22, 09:48
Inget som har sett någon reklam om vad de kommer ha på öppningen?
Citera
2010-09-22, 09:49
Medlem
Infinitiv86s avatar
Är det någon som hört något mer? Jag hörde via djungeltrumman att El-Giganten skulle köra en drive för att "slå" MediaMarkt men det är jag inte helt hundra på.. Kanske det är värt ett försök att bege sig dit men det verkar lite suspekt att man inte har några annonser ens dagen innan öppning..
Kommer jag ihåg rätt körde man en sjuhelsikes drive vid förra öppnandet.

För mig är tyvärr inte drive-in bio något som rättfärdiga en resa lika mycket som t.ex. en pana full-hd 50"+ för 5k eller något liknande, kom igen borås

edit: Bra timing från min sida ..
Citera
2010-09-22, 10:40
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitiv86
Är det någon som hört något mer? Jag hörde via djungeltrumman att El-Giganten skulle köra en drive för att "slå" MediaMarkt men det är jag inte helt hundra på.. Kanske det är värt ett försök att bege sig dit men det verkar lite suspekt att man inte har några annonser ens dagen innan öppning..
Kommer jag ihåg rätt körde man en sjuhelsikes drive vid förra öppnandet.

För mig är tyvärr inte drive-in bio något som rättfärdiga en resa lika mycket som t.ex. en pana full-hd 50"+ för 5k eller något liknande, kom igen borås

edit: Bra timing från min sida ..

Gött att höra, väntat dock. Ingen reklam som kommit från någon av dem?
Citera
2010-09-22, 11:11
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Det öppnade ganska nyss i Örebro. Reklamen kom i tidningarna dagen innan.
Vansinnigt billiga kampanjvaror men även annat som inte stod i bladet.
Det positiva var att de verkligen hade personal som styrde upp det. Det fanns alltid någon att fråga och det var aldrig kaos i butiken. Kampanjvaror fylldes på hela tiden så det var inte nödvändigt att hänga på låset heller.

Blir nästan sugen på att dra till Borås..
Citera
2010-09-22, 12:37
Ingen i Borås som fått reklam idag då?
Citera
2010-09-22, 13:03
Medlem
Infinitiv86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Ingen i Borås som fått reklam idag då?

Ringde min kära moder som inte hade fått något idag från varken El-Giganten eller Mediamarkt.. Giganten vet jag att det hade kommit ett "vanligt" reklamblad ifrån tidigare dock när jag var hemma och hälsade på.

Verkar lite smått suspekt, en smått retarderad marknadsföringsstrategi med tanke på att man inte ens lagt upp någon information om Boråsvaruhuset på hemsidan.

Hrmmpf, hoppas att någon annan har fått något/har lite insidekällor.
Citera
2010-09-22, 15:47
Medlem
Ska dit imorgon och hoppas slå till på en billig tv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här