2006-09-26, 00:51
Medlem
Antingen säger du som det är, att du inte vill göra lumpen och bli karl. Eller så gör du som alla andra och säger att droger, sängvätning och blod i avföringen är det enda som du lever för...!
Citera
2006-09-26, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Tycker folk har konstiga grejjer för sig.

När jag slapp göra lumpen började jag med att fylla i "ansökningsformuläret" man skickar in innan mönstringen så dåligt och ointresserat som möjligt. Sen när jag väl var på plats tog det cirka en timme innan jag var därifrån. Jag sa endast till farbror doktorn att jag inte var intresserad och sen var det klart.

Man behöver inte hålla på larva sig med kåldolmar eller annat trams.

LOL hahah
Citera
2006-09-26, 16:04
Medlem
stRs avatar
Men snälla avskrap, det är inte ett dugg svårt att slippa lumpen, det räcker med att säga nej.
Citera
2006-09-26, 16:06
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
LOL hahah

It's the truth.
Citera
2006-09-26, 16:07
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Men snälla avskrap, det är inte ett dugg svårt att slippa lumpen, det räcker med att säga nej.

Jepp, så enkelt är det. Oavsett om Löjtnanten kommer inspringandes och skriker att "ALLA" kommer få göra lumpen så är verkligheten på ett annat plan.
Citera
2006-09-26, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Tycker folk har konstiga grejjer för sig.

När jag slapp göra lumpen började jag med att fylla i "ansökningsformuläret" man skickar in innan mönstringen så dåligt och ointresserat som möjligt. Sen när jag väl var på plats tog det cirka en timme innan jag var därifrån. Jag sa endast till farbror doktorn att jag inte var intresserad och sen var det klart.

Man behöver inte hålla på larva sig med kåldolmar eller annat trams.

ja kankse det, men vf inte ha roligt undertiden?
Citera
2006-09-26, 16:23
Medlem
Duppys avatar
Jag sa bara att jag hade lite tvångstankar när jag var yngre. "Jag undvek alltid A-brunnar" "Jag var tvungen att trycka på alla knappar jag såg" osv.
DÅ sa psykologen att sånt kan komma tillbaka när man gör lumpen då det är en ganska utsatt situation. Jag fick gå efter 10 min på mönstringen. Hade turen som fick psykologen direkt.
Citera
2006-09-26, 16:36
Medlem
Bolleistheshits avatar
Det är töntigt med killar som inte gjort lumpen.

Eller njae, töntigt kanske var fel ord men de känns faktiskt liite mindre manliga.. Dessutom är det jävligt hett med grabbar i uniform!
Citera
2006-09-26, 17:56
Medlem
slingshot77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangook
fått hem brev om mönstring osv... hur ska ja göra för o slippa lumpen??

en kompis till mig drog på sig massa kommunist kläder.. funkade utmärkt, de vill inte ha såna^^
Citera
2006-09-26, 18:24
Medlem
T-bone-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slingshot77
en kompis till mig drog på sig massa kommunist kläder.. funkade utmärkt, de vill inte ha såna^^

Men transor går bra.
Citera
2006-10-28, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hangook
fått hem brev om mönstring osv... hur ska ja göra för o slippa lumpen??

Spela invalid, det har jag hört ska funka. Eller säg att du är nattvätare, har fobi, är mörkrädd, att du har svår tinitus.
Citera
2006-10-28, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bolleistheshit
Det är töntigt med killar som inte gjort lumpen.

Eller njae, töntigt kanske var fel ord men de känns faktiskt liite mindre manliga.. Dessutom är det jävligt hett med grabbar i uniform!

Grabbar i uniform kan du väl få ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in