Antingen säger du som det är, att du inte vill göra lumpen och bli karl. Eller så gör du som alla andra och säger att droger, sängvätning och blod i avföringen är det enda som du lever för...!
När jag slapp göra lumpen började jag med att fylla i "ansökningsformuläret" man skickar in innan mönstringen så dåligt och ointresserat som möjligt. Sen när jag väl var på plats tog det cirka en timme innan jag var därifrån. Jag sa endast till farbror doktorn att jag inte var intresserad och sen var det klart.
Man behöver inte hålla på larva sig med kåldolmar eller annat trams.
När jag slapp göra lumpen började jag med att fylla i "ansökningsformuläret" man skickar in innan mönstringen så dåligt och ointresserat som möjligt. Sen när jag väl var på plats tog det cirka en timme innan jag var därifrån. Jag sa endast till farbror doktorn att jag inte var intresserad och sen var det klart.
Man behöver inte hålla på larva sig med kåldolmar eller annat trams.
Jag sa bara att jag hade lite tvångstankar när jag var yngre. "Jag undvek alltid A-brunnar" "Jag var tvungen att trycka på alla knappar jag såg" osv.
DÅ sa psykologen att sånt kan komma tillbaka när man gör lumpen då det är en ganska utsatt situation. Jag fick gå efter 10 min på mönstringen. Hade turen som fick psykologen direkt.