2006-09-25, 17:47
Medlem
Då du är kriminell så hoppas jag att det diskvalificerar dig från det militära. Annars kan du ju alltid kolla in den senaste tråden i ämnet.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=376133
Citera
2006-09-25, 17:55
Medlem
Nirps avatar
Lättast är väl att säga att du missbrukar droger, tror inte att de vill ha knarkare inom försvaret.
Citera
2006-09-25, 17:57
Medlem
BrunteVIs avatar
Om man redan mönstrat då?
Dom placerade mig mot min vilja
Citera
2006-09-25, 17:59
Medlem
Smockes avatar
Vad händer om man vägrar mönstra då?
Citera
2006-09-25, 18:01
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunteVI
Om man redan mönstrat då?
Dom placerade mig mot min vilja

Vägra och ta ett par månader i buren! Kan ju knappast vara värre än lumpen själv
Citera
Medlem
Akazippos avatar
Säg för fan inte att du brukar svimma ibland. En kille gjorde det och slapp lumpen, gött, men en vecka senare kom det ett brev där det stod att hans körkort var indraget.

Gå till mönstringen, snacka med skrynklaren först, säg att du är jätte omotiverad att göra lumpen. Att du måste lägga den tiden på studier eller något. Du kan också spela förkyld så slipper du göra fys och hälsoundersökningen.
Citera
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke

Typ inget. Känner många som har skitit i mönstringen. Man får hem massa kallelser om ny mönstring men efter ett tag ger de sig tror jag
Citera
2006-09-25, 18:03
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Typ inget. Känner många som har skitit i mönstringen. Man får hem massa kallelser om ny mönstring men efter ett tag ger de sig tror jag

Ok, isåfall borde ju det vara det bästa sättet att slippa lumpen
Citera
2006-09-25, 18:03
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ok, isåfall borde ju det vara det bästa sättet att slippa lumpen

Har dock ingen aning om vad påföljderna blir om man skiter i den tredje kallelsen då ingen av mina kompisar har erfarat detta än. Kanske farbror blå kommer och besöker dem en solig dag?
Citera
2006-09-25, 18:07
Medlem
Akazippos avatar
Citat:

Samhällstjänst eller skaka galler. Inte för att jag skulle våga chansa men.... Tror iofs inte att som är jätteseriösa.
Citera
2006-09-25, 21:54
Bannlyst
jag kan rekomendera en metod som många av mina killpolare har beprövat och lyckats smita undan med, metoden är väldigt enkel:

under snackat med hjärnkrymparen (psykologen) släng dej på golvet och rulla in dej i närmaste matta och skrik undertiden högt och galet, jag är en kåldolme!!

jag lovar det är en klassiker som funkar haha
Citera
2006-09-25, 23:26
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geishan
jag kan rekomendera en metod som många av mina killpolare har beprövat och lyckats smita undan med, metoden är väldigt enkel:

under snackat med hjärnkrymparen (psykologen) släng dej på golvet och rulla in dej i närmaste matta och skrik undertiden högt och galet, jag är en kåldolme!!

jag lovar det är en klassiker som funkar haha

Tycker folk har konstiga grejjer för sig.

När jag slapp göra lumpen började jag med att fylla i "ansökningsformuläret" man skickar in innan mönstringen så dåligt och ointresserat som möjligt. Sen när jag väl var på plats tog det cirka en timme innan jag var därifrån. Jag sa endast till farbror doktorn att jag inte var intresserad och sen var det klart.

Man behöver inte hålla på larva sig med kåldolmar eller annat trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in