2008-09-27, 10:45
Medlem
Japp det är najs, precis som många andra hus i Hovås. Tex Bertilssons är inte helt fel det heller, ligger på Hovåsvägen. Sen naturligtvis Deurloos villa...

Annars, någon som vet vilken address rekordvillan i Hovås har? Står att den såldes för 22 miljoner tidigare i år:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=651&a=442230
Citera
2008-09-27, 13:41
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Japp det är najs, precis som många andra hus i Hovås. Tex Bertilssons är inte helt fel det heller, ligger på Hovåsvägen. Sen naturligtvis Deurloos villa...

Annars, någon som vet vilken address rekordvillan i Hovås har? Står att den såldes för 22 miljoner tidigare i år:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=651&a=442230
Hökåsvägen 9 verkar det vara. 22 500 000 kr blev slutpriset.
Citera
2008-09-27, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Hökåsvägen 9 verkar det vara. 22 500 000 kr blev slutpriset.

Stort tack
Citera
2009-06-23, 11:36
Medlem
Vet att jag sett ett program med Janne Josefsson där han är utanför Kottons villa, någon som vet vilket program det är? Uppdrag granskning?
Vilket avsnitt?
Citera
2009-12-18, 16:12
Medlem
Trafficking??

Läste i Stefan Frohm-tråden att Kotton - omnämnd som "ryssen med staketet" skulle ha ngt med trafficking att göra???

Ont förtal?

Käcka människor i övrigt. Han försörjer hela sin frus familj! Hästård i Särö till svärföräldrarna och lägenhet på Avenyen till svågern.
Citera
2010-02-25, 01:53
Bannlyst
Citat:
Vet att jag sett ett program med Janne Josefsson där han är utanför Kottons villa, någon som vet vilket program det är? Uppdrag granskning?
Vilket avsnitt?

Någon som vet mer om detta?
Citera
2010-03-21, 22:43
Medlem
Episoden med Kotton och villan finns som hastigast omnämnd i senaste numret av Filter, Kotton sponsrar tydligen ett bowlinglag (vilket artikeln handlade om).
Citera
2010-03-21, 22:56
Medlem
Google Street View: http://maps.google.com/maps?f=q&sour...281.44,,0,4.47
Citera
2010-03-23, 01:12
Medlem
FMLs avatar
Kan tillägga att huset som ligger bredvid, snurra åt höger, heter Johanneshus. Har varit hotell/festlokal för massa år sen och sen efter det även privatbostad nu det senaste åren.
Det såldes dock av kronofogden för någon månad sen på executive auktion. Någon som vet hur mycket det vinnande budet var?
Citera
2010-03-25, 22:19
Medlem
En fruktpizzas avatar
Citat:
Vilket avsnitt?

Jag har för mig att Josefssons program handlade om det där påtänkta missbrukarboendet som nästan hela Billdals såta grannskap protesterade emot. Den aktuella fastigheten låg (borta idag) mittemot Bernarps Konditori bredvid kyrkan, men tvåvåningshuset eldades upp av någon missunsam lokalpatriotisk individ som inte kunde leva med tanken att Billdal skulle föräras med ett - av kommunen bekostat - pundarkollektiv...

Säg att detta var runt -02 eller -03 som programmet sändes.

.
Citera
2010-04-04, 23:01
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Jag har för mig att Josefssons program handlade om det där påtänkta missbrukarboendet som nästan hela Billdals såta grannskap protesterade emot. Den aktuella fastigheten låg (borta idag) mittemot Bernarps Konditori bredvid kyrkan, men tvåvåningshuset eldades upp av någon missunsam lokalpatriotisk individ som inte kunde leva med tanken att Billdal skulle föräras med ett - av kommunen bekostat - pundarkollektiv...

Säg att detta var runt -02 eller -03 som programmet sändes.

.

Protesterna mot det tilltänkta missbrukarutslussningen (?) var 1995. SVT (J. Josefsson...) sände programmet då, sedan har snuttar av det sänts senare.

(För övrigt brukar trådar av detta slag ligga i "skvaller" oftare än i "Bostad, hem och trädgård", eller?)
Citera
2010-06-18, 18:44
Medlem
Just4FuckingFuns avatar
har varit hemma hos dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in