Har ni tänkt på att den här kvaliteten kan bara åstadkommas hos svt, dvs public service. Det finns inte en chans att något liknande skulle uppenbara sig i trean, fyran och femmans tablåer. Själva det tänk som utgör grunden för svt:s kvalitet kommer aldrig att utvecklas hos dessa nämnda. Där är det bara fokus på tittarsiffror och ren spekulation. Så ni, begynnande medelåldringar, vad fan håller ni på med? Glor på skräpteve och smiter från att betala licensen! Det är så många som visar sig ha väldigt mycket gemensamt med som Stegö-Chilo. Har jävla nyliberaliserade kan man bli?
Betala tevelicensen och se till så att vi även i fortsättningen kan få kvalitetsteve a lá Mäklarna på svt!
Jag missade förra avsnittet. Det är så irriterande. Satt framför TV:n och det var svart tills sista minuten. Hoppades att SVT skulle reprisera reprisen efter det men nejdå. Ikväll tittar jag och litar inte på någon repris mer.
Jag missade förra avsnittet. Det är så irriterande. Satt framför TV:n och det var svart tills sista minuten. Hoppades att SVT skulle reprisera reprisen efter det men nejdå. Ikväll tittar jag och litar inte på någon repris mer.
Håller tummarna för tv:n inte blir svart ikväll igen då.
Titta in på Svts hemsida och se avsnittet där då. Avsnitt 9-12 ligger på webben nu.
Jag får nog säga att sista avsnittet var ganska lamt. Jag hade förväntat mig ett bättre slut men det är som gjort för en uppföljare. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!