Nu beskriver du inte problemets art, så du skulle kunna hoppa över någon av punkterna
- I första hand går det kanske att lösa med berörd moderator. Kanske ser ni olika på problemet eller på något sätt missförstått varandra? Mycket går att reda ut via PM. När jag var moderator fick jag ibland synpunkter via PM som jag tog till mig och vilket jag upplevde, gjorde mig till en bättre moderator.
- Admin är moderatorernas chef och om du har allvarlig kritik att rikta mot någon enskild moderator så bör du vända dig till honom. Då tar han upp det med berörd moderator eller i Outlaw.
- Om det är ett ärende av allmänintresse här på FB så kan du även ta upp det i en tråd här. Tänk på att vara saklig och redogöra ordentligt för varför du anser att en eller flera moderatorer uppträder illa. Kanske har fler medlemmar blivit illa behandlade av samma moderator? Kom ihåg att problemet ska vara av allvarlig natur vilket kanske inte alltid frågor av typen "varför låstes denna tråd för?" är. Sådant går ofta att reda ut ändå.
Edit: "Kanske har fler moderatorer blivit illa behandlade av samma moderator?" ändrat till "Kanske har fler
medlemmar blivit illa behandlade av samma moderator?"