Flashback bygger pepparkakshus!
2006-09-24, 03:20
Bannlyst
Keith Richards har gått ut och gjort ett uttalande om moderna droger och om varför han slutade knarka. Han menar att dagens droger är dåliga, för svaga helt enkelt. Därför lade han av. Kvaliteten har verkligen sjunkit, påstår han vidare. Håller ni med honom i hans uttalande?

Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,890537,00.html
Citera
2006-09-24, 03:23
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottis
Keith Richards har gått ut och gjort ett uttalande om moderna droger och om varför han slutade knarka. Han menar att dagens droger är dåliga, för svaga helt enkelt. Därför lade han av. Kvaliteten har verkligen sjunkit, påstår han vidare. Håller ni med honom i hans uttalande?

Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,890537,00.html

"Keith Richards gillar inte alls moderna droger som ecstasy."

Jo det var ett tag sedan man ens hörde om att det fanns jävligt bra e i stan.
Starkt gjort av honom att sluta måste jag säga, och ganska konstigt ändå att han som knarkat så länge inte får tag i bra saker?
Citera
2006-09-24, 03:28
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
"Keith Richards gillar inte alls moderna droger som ecstasy."

Jo det var ett tag sedan man ens hörde om att det fanns jävligt bra e i stan.
Starkt gjort av honom att sluta måste jag säga, och ganska konstigt ändå att han som knarkat så länge inte får tag i bra saker?

Stones hade kanske ingen bra langare.
Förövrigt håller jag med honom, gillar inte heller ecstasy eller alla dessa research chemicals.
Citera
2006-09-24, 03:29
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Stones hade kanske ingen bra langare.
Förövrigt håller jag med honom, gillar inte heller ecstasy eller alla dessa research chemicals.

Vilka gillar du då?

Och vilka droger gick Keith Richards på?
Citera
2006-09-24, 03:33
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Vilka gillar du då?

Jag har inte en aning om vad Keith pysslade med.
Jag befattade mig med dom flesta droger förutom hallucinogener, favoriterna var dock tunga opiater, benzo och kokain/crack.
Citera
2006-09-24, 03:44
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Jag har inte en aning om vad Keith pysslade med.
Jag befattade mig med dom flesta droger förutom hallucinogener, favoriterna var dock tunga opiater, benzo och kokain/crack.

Kan tänka mig att Mr K sysslade med något liknande.
Citera
2006-09-24, 04:22
Bannlyst
Citat:
ganska konstigt ändå att han som knarkat så länge inte får tag i bra saker?
Ja, det är mycket besynnerligt, särskilt som han har haft alla stålar i världen för att få tag i schyssta grejer.

Undrar om han gett upp flaskan också? Det där äventyret när han i fyllan och villan föll från en palm kanske har fått honom att revidera sin uppfattning om drog- och alkoholberusning.

G.
Citera
2006-09-24, 13:30
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
På 70-talet var han (ö)känd för att gå på heroin, men numer röker han väl mest gräs, om han alls knarkar... Minns att jag för ungefär ett år läste i en musiktidning en beskrivning om hans hus på Jamaica... Där låg det tydligen både cigarettpapper och paketcigaretter... Hade han rulltobaken som reserv ifall hans vanliga cigaretter skulle ta slut, eller användes den till något annat??
Citera
2006-10-14, 13:52
Medlem
wsbs avatar
Hur kan man inte ÄLSKA e?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in