• 2
  • 3
2006-09-29, 12:58
Medlem
varför dö när man kan leva
livet e kort , döden e oändlig
peace
Citera
2006-09-29, 13:31
Medlem
Tjacktorskens avatar
Om man ändå ska dö kan man ju likagärna ta droger som man sa att man aldrig skulle prova. Skulle nog skjuta en fin panna tjack och sen skulle jag laga en sista måltid. Käka en massa flödder och sen avrunda livet med att skjuta en kabbe horse (som jag aldrig har provat).
Citera
2006-09-29, 14:37
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
Kan man röka Cannabis tills man slocknar helt ?
AAA cannabis överdoser är livsfarliga!!!
Citera
2006-09-29, 16:05
Bannlyst
Om jag ville dö, så jag hade börjat med att ta en väldigt god drink (etanol). Sen lite kokain och ecstasy i kombitation. När det börjar gå ner så tar man bara en fet fix (heroin) och får en fin avslut
Citera
2006-09-29, 16:15
Bannlyst
Har funderat på detta ibland.
Är 59 år ung - så snart kanske man ligger där på någon vårdinrättning.
Skulle vilja ha en liten tablett undangömd - liknande den som atronauterna har när dom ska ut i rymden. Man tuggar sönder den - sen är det slut.
Om man skulle hamna på en privat vårdinrättning för äldre - där girighet och vinst går före vårdkvalitet - då skulle sannerligen en sådan tablett behövas.
Fortfarande frisk som en nötkärna - har knappast ens varit förkyld i mitt liv. Men om morgondagen vet vi ju noll och intet.
Citera
2006-09-29, 17:56
Medlem
hesons avatar
Jag tror på speedballs, varför nöjja sig med mindre än att dö som en superstjärna (John Belushi, Chris Farley,River Phoenix medflera)
Citera
2006-09-29, 18:07
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swanen
Skulle vilja ha en liten tablett undangömd - liknande den som atronauterna har när dom ska ut i rymden. Man tuggar sönder den - sen är det slut.
Om man skulle hamna på en privat vårdinrättning för äldre - där girighet och vinst går före vårdkvalitet - då skulle sannerligen en sådan tablett behövas.
Fortfarande frisk som en nötkärna - har knappast ens varit förkyld i mitt liv. Men om morgondagen vet vi ju noll och intet.
Om du inte kan få tag på droger, kan jag glädja dig med att säga att smärtstillande mediciner (opioider, vilka går utmärkt att ta livet av sig med) blir lättare och lättare att få utskrivna på recept ju äldre man blir...
Citera
2006-10-01, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swanen

De pillret skulle jag vilja få tag i, ska jag dö ska jag göra de dramatiskt
inför publik vilket innebär att jag måste ha en en garanterad intantdöd
inget oj vi kunde liva upp henne men nu är hon en grönsak för resten av
sitt liv, ingen ska ens hinna ta upp mobilen o ringa 112.

När jag säger jag så menar jag så klart rent hypotetiskt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in