2006-09-22, 17:18
Medlem
-Q-s avatar
Söker sidor på svenska med lättlagad god mat, som man inte ska behöva ha asmycket saker för att kunna laga.

Exempel på vad jag tycker är väldigt lättlagat men väldigt gott. Pasta, smaksatt creame freish, och tryck i vad du vill i prinsip. Bacon, skinka, paprika, etc etc.

Eller så ger ni lättlagade tips själva
Citera
2006-09-22, 23:38
Medlem
Squalos avatar
På Tasteline kan du söka med inställningen "lättlagat" så får du bara lättlagade maträtter som svar. Precis som man kan göra inställningen "GI" eller bara visa mat som är kaloriberäknad.
Citera
2006-09-22, 23:47
Medlem
systems avatar
Ruskigt lättlagat!
Citera
2006-09-22, 23:50
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Ruskit lättlagat!

Haha, läs kommentarerna! Stor humor med pekpinneidioter som inte anser det vara ett recept...
Citera
2006-09-23, 00:16
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
På Tasteline kan du söka med inställningen "lättlagat" så får du bara lättlagade maträtter som svar. Precis som man kan göra inställningen "GI" eller bara visa mat som är kaloriberäknad.
Tackar! Verkar dock som att sökmotor är lojligt seg, men det är kanske bara tillfälligt.
Den ska testas i framtiden.
Idag blev det inget lagat alls, jag hann bli så hungrig i väntan på tips att jag köpte en pizza istället

Citat:
Ursprungligen postat av system
Ruskigt lättlagat!
Haha, klockrent, ska också lägga in en.

Ingredienser:
Pizza

Gör så här:
Ring pizzerian och beställ en pizza.
Hämta pizzan.
Bon Appétit!
Citera
2006-09-23, 00:22
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Tackar! Verkar dock som att sökmotor är lojligt seg, men det är kanske bara tillfälligt.
Den ska testas i framtiden.
Idag blev det inget lagat alls, jag hann bli så hungrig i väntan på tips att jag köpte en pizza istället

Haha, klockrent, ska också lägga in en.

Ingredienser:
Pizza

Gör så här:
Ring pizzerian och beställ en pizza.
Hämta pizzan.
Bon Appétit!

Ja, något är mysko med Tasteline för tillfället. Igår när jag var inne laddade bara en tredjedel av sidan. Det är bara att pröva igen imorgon.

Eller Lasagne enligt Squalo: Gå till ICA och köp Eurpshopper Lasagne för 11 kr. Micra i 10 minuter. Smaklig måltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in