2006-09-22, 08:05
Medlem
Olympiuss avatar
Hej.

Går det på något vis att välja att dölja vissa/alla trådar man postat så inte vem som helst kan gå in på ens profil och titta?

Om inte, är det möjligt att införa?

Tar ett exempel; två polare gillar FB och använder det dagligen. Den ena får kondylom och rådfrågar fader Flashback. Polaren ser detta och allt går åt skogen.

Hoppas jag var tydlig nog.
Citera
2006-09-22, 08:08
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympius
Hej.

Går det på något vis att välja att dölja vissa/alla trådar man postat så inte vem som helst kan gå in på ens profil och titta?

Tar ett exempel; två polare gillar FB och använder det dagligen. Den ena får kondylom och rådfrågar fader Flashback. Polaren ser detta och allt går åt skogen.

De flesta som rör sig i ämnen de inte vill att vänner ska veta om skaffar sig en smurf. På så sätt kan man debattera djursex och webbutveckling utan att behöva oroa sig för att ens webbutvecklarpolare ska veta att man fått kondylom.
Citera
2006-09-22, 09:45
Medlem
GaiNs avatar
Hej,

Som Haecceity skriver så kan du skaffa dig en smurf, var dock noga med att inte debattera i samma tråd som din "vanliga" med smurfen, då detta ses som regelbrott. Förstår att många inte vill stå för allt de skriver, får ganska ofta förfrågningar om detta då jag modererar flertalet drogforum- men som sagt, lagt kort ligger efter redigeringstidens utgång och är det inte regelbrott etc så förblir tråden.

Så mitt tips är att skaffa en annan användare du kan diskuttera dessa andra ämnen med.

Må väl
GaiN
Citera
2006-09-22, 13:53
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Hej.

Går det på något vis att välja att dölja vissa/alla trådar man postat så inte vem som helst kan gå in på ens profil och titta?.

Nej

Citat:

Nej

Citat:

Som beskrivet ovan så kan man skaffa sig en smurf eller bara vara försiktig med sin riktiga identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in