2006-09-21, 18:16
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Men vad i helvete. Om han är iransk medborgare - UT MED HONOM TILL IRAN FÖR I HELVETE!

Det var det mest intelligenta jag någonsin setts bli postat här, i din signatur.

Och tro mig, det var inget svårt val med tanke på nivån på resterande delen av dina inlägg
Citera
2006-09-21, 18:18
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Det var det mest intelligenta jag någonsin setts bli postat här, i din signatur.

Och tro mig, det var inget svårt val med tanke på nivån på resterande delen av dina inlägg

Du har inte den mentala kapaciteten att bedöma vad som är intelligent eller inte, men helt oavsett det är det ju en självklarhet att grovt kriminella iranier inte har ett dugg i Sverige att göra. Sannolikt har han väl tyvärr svenskt medborgarskap också och då måste man låta honom stanna.
Citera
2006-09-21, 18:28
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Du har inte den mentala kapaciteten att bedöma vad som är intelligent eller inte, men helt oavsett det är det ju en självklarhet att grovt kriminella iranier inte har ett dugg i Sverige att göra. Sannolikt har han väl tyvärr svenskt medborgarskap också och då måste man låta honom stanna.

I detta fallet så är den intelligensbaserade faktorn godtycklig, eller hur? Du har inte direkt rosat marknaden med vettiga inlägg, de allra flesta bara dryper av ignorans & en naiv utopisk syn på mänskligheten & världen vi lever i. Ha & stå för vilka åsikter du vill, det är din rätt, men kom aldrig & påstå att jag inte har "den mentala kapaciteten att bedöma vad som är intelligent eller inte", då skjuter du dig bara i foten.

Precis som om det skulle vara något nytt.
Citera
2006-09-21, 19:08
Medlem
Det här är ju faktiskt intressant, är det någon som vet om man har dubbla medborgarskap eller inte?
Har han inte det så är det ju ytterst märkligt att man inte skickat hem honom för länge sen, det borde ju räcka med motiveringen att han är ledare för ett utav dom största kriminella gängen i Sverige och så vips så åker han ut.

Så hade det med största sannolikhet fungerat i en omvänd situation ialla fall.
Citera
2006-09-21, 20:34
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det här är ju faktiskt intressant, är det någon som vet om man har dubbla medborgarskap eller inte?
Har han inte det så är det ju ytterst märkligt att man inte skickat hem honom för länge sen, det borde ju räcka med motiveringen att han är ledare för ett utav dom största kriminella gängen i Sverige och så vips så åker han ut.

Så hade det med största sannolikhet fungerat i en omvänd situation ialla fall.

Du glömde en viktig sak...

Börjar på S & slutar på verige.

Varför ska Sverige kasta ut kriminella invandrare, är inte det rasistiskt?

Citera
2006-09-21, 20:52
Medlem
Förstår inte varför det ska behöva vara svårare att skicka hem en kriminell individ bara för att personen råkar ha dubbelt medborgarskap. Enligt mig så borde det ju vara lättare att skicka hem en sån person, eftersom det finns ett land att skicka vederbörande till.

Jag hoppas våra lagar ändras så att det går att upphäva det svenska medborgarskapet då det visar sig att vederbörande missbrukat det genom att begå brottslighet. Finns ingen anledning för Sverige att ha sådana personer i landet. Alliansen ändra det nu!
Citera
2006-09-21, 21:59
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Men vad i helvete. Om han är iransk medborgare - UT MED HONOM TILL IRAN FÖR I HELVETE!

Men om Blatten är lyst i hemlandet pga tidigare buspojkestreck där så kan vi
väl inte utvisa staackaren om den riskerar att ställas till svars där för dem?
Citera
2006-09-21, 22:26
Medlem
Ladidas avatar
Kanske vi skulle ta debatten om utvisning och annat som inte hör hit i en annan tråd och hålla oss till topic?

Mmmm...jag tror det.

/Mod.
Citera
2006-09-21, 22:41
Medlem
P3RK3L3s avatar
Vad fan är meningen med att fortsätta den här tråden? Frågeställningen är om MC-gängen har medlemmar med invandrarbakgrund och svaret är ja. Det har alltid funnits medlemmar i HA och Bandidos med invandrarbakgrund men eftersom 99 % härinne bildar sin verklighetsuppfattning på det som står i Expressen och Pedofilbladet så kommer antagligen denna "nyhet" som en chock, men som sagt, nu vet ni hur det ligger och alltid legat till.

Denna nya insikit är kanske lite svårhanterbar för vissa här då alla ni smygnassar därute alltid hållit MC-gängen som era stora idoler med inbillningar om att dessa erkänt stenhårda typer bara bestått av arier som alla kriminella och icke-kriminella invandrare varit pissrädda för.

Känns det jobbigt nu?
Citera
2006-09-21, 23:21
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Vad fan är meningen med att fortsätta den här tråden? Frågeställningen är om MC-gängen har medlemmar med invandrarbakgrund och svaret är ja. Det har alltid funnits medlemmar i HA och Bandidos med invandrarbakgrund men eftersom 99 % härinne bildar sin verklighetsuppfattning på det som står i Expressen och Pedofilbladet så kommer antagligen denna "nyhet" som en chock, men som sagt, nu vet ni hur det ligger och alltid legat till.

Denna nya insikit är kanske lite svårhanterbar för vissa här då alla ni smygnassar därute alltid hållit MC-gängen som era stora idoler med inbillningar om att dessa erkänt stenhårda typer bara bestått av arier som alla kriminella och icke-kriminella invandrare varit pissrädda för.

Känns det jobbigt nu?

Nej, ölafeta kriminella vita skäggtomtar har aldrig framstått som idoler
för mig. Men Harleysarna är fina och har rätta soundet.
Citera
2006-09-22, 01:34
Medlem
Midnights avatar
Jag har inga åsikter om att en kriminell "svensk" skulle vara bättre en än kriminell invandrare (Kriminella är pack som pack oavsett hudfärg, anser jag iaf)

men min bild av mC gängen har faktiskt hitils varit tatuerade ölpimplande långhåriga "vita" snubbar.. och inte invandrare, och speciellt då inte i ledande positioner.... Men men, det är väl ett steg i rätt riktning gällande Svensk integrationspolitik så man får väl gratulera nån minister någonstans...
Citera
2006-09-22, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3

Känns det jobbigt nu?

Njea alltid och alltid, för 15 år sen kunde du räkna dem på ena handens fingrar. Det är de senare åren som framför allt BMC plockat in främst iranier i leden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in