Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-18, 10:22
  #625
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Så jävla dålig stil emot arbetsgivare att stå å dela ut gratis sprit. Hoppas det slår tillbaka på dom som gör eller har gjort det.

Du har med andra ord aldrig jobbat på krogen?
Citera
2012-10-19, 10:41
  #626
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Du har med andra ord aldrig jobbat på krogen?
Jo tänk för att jag har det. Jobbade på Streeman när det begav sig.
Spelar ingen roll var eller vart jag jobbat, jag har alltid kunnat skilja på rätt och fel.
Citera
2012-11-06, 23:26
  #627
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Sista dagen om ansökan för att ha öppet till tre har tydligen passerat. Följande har ansökt:
Tabazco
Harrys
Blue Moon Bar
Pitchers
Nya Hattfabriken
Poco Loco
World of beer
Bankiren
Pluto
Å restaurang och bar
Citera
2012-11-07, 18:15
  #628
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Sista dagen om ansökan för att ha öppet till tre har tydligen passerat. Följande har ansökt:
Tabazco
Harrys
Blue Moon Bar
Pitchers
Nya Hattfabriken
Poco Loco
World of beer
Bankiren
Pluto
Å restaurang och bar

Det var väl ungefär de väntade. Samtliga nattklubbar i stan om jag inte ser fel. Skulle gissa att de får tillstånd av konkurrensskäl. Är lite mer tveksam till Tabazco och Pitchers möjligheter. Skulle slutligen tippa på att World of beers chanser är ganska små.
Citera
2012-11-09, 00:25
  #629
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Borde inte dom ställen där det inte är en massa dans och slagsmål ha större chans att få ha öppet längre?
Citera
2012-11-09, 04:03
  #630
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Vad heter han? Är det fortfarande han som målar/taggar eller vad fasen han nu gör!

Ja det är han.
Citera
2012-11-09, 04:04
  #631
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Sista dagen om ansökan för att ha öppet till tre har tydligen passerat. Följande har ansökt:
Tabazco
Harrys
Blue Moon Bar
Pitchers
Nya Hattfabriken
Poco Loco
World of beer
Bankiren
Pluto
Å restaurang och bar

Att ha öppet till 3 kommer väl bara leda till att folk går ut senare, ännu fullare efter längre förfest hemma.
Citera
2012-11-17, 02:25
  #632
Medlem
Har varit på BMB några gånger och har lagt märke till några av de gångerna som jag betalat kontant i entren så har "kassörskan" slagit in det som VIP 0 kr i kassan. Alla gångerna har det varit invandrartjejen så antingen är det BMB som kör lite svart med kontanterna eller så är det invandrartjejen som har sin egna business. Några andra som varit med om samma sak?
Citera
2012-11-21, 13:30
  #633
Medlem
Chaz90s avatar
Flyttade till Västerås från Stockholm i september i år. Efter att i stort sett endast ha gått ut på 5-ställen under hela sommaren kändes det sådär att komma till BMB och Pluto som stänger 2. Kommer bli rätt härligt med den där extra timmen efter nyår!

Har även märkt av otroligt mycket WT-klientel här i Västerås. Finns det ingenstans där man kan slippa killarna med Volvo-kepsar och tjejerna med en hel bilskrot i ansiktet?
Citera
2012-11-21, 13:39
  #634
Medlem
WangHaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaz90
Flyttade till Västerås från Stockholm i september i år. Efter att i stort sett endast ha gått ut på 5-ställen under hela sommaren kändes det sådär att komma till BMB och Pluto som stänger 2. Kommer bli rätt härligt med den där extra timmen efter nyår!

Har även märkt av otroligt mycket WT-klientel här i Västerås. Finns det ingenstans där man kan slippa killarna med Volvo-kepsar och tjejerna med en hel bilskrot i ansiktet?
Förut gick Volvogänget på Konrad, nu håller dom väl till på Pitchers och Poco Loco?
Bara undvika dessa ställen med andra ord.
Citera
2012-11-23, 11:30
  #635
Medlem
Chaz90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Förut gick Volvogänget på Konrad, nu håller dom väl till på Pitchers och Poco Loco?
Bara undvika dessa ställen med andra ord.
Ah, jo Poco Loco har jag inte varit på sedan det hette Slisk (cirka ett och ett halvt år sedan?) och redan då var det förjävligt. På Pitcher's brukar de också sitta, vilket är otroligt synd då jag gillar stället. Tack!
Citera
2012-11-24, 21:21
  #636
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaz90
Flyttade till Västerås från Stockholm i september i år. Efter att i stort sett endast ha gått ut på 5-ställen under hela sommaren kändes det sådär att komma till BMB och Pluto som stänger 2. Kommer bli rätt härligt med den där extra timmen efter nyår!

Har även märkt av otroligt mycket WT-klientel här i Västerås. Finns det ingenstans där man kan slippa killarna med Volvo-kepsar och tjejerna med en hel bilskrot i ansiktet?

Jag brukar föredra hattfabriken, där brukar det rent generellt inte vara den sortens typer vad jag har märkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback