2006-09-21, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Pluto är vidrigt. Otrevliga människor från samhällets intellektuella misär. Och när jag skriver så, så menar jag att det är jävligt illa. Tänk er en Bingo Rimér uppvuxen (och isolerad) i vildmarken uppe i torneå, snusandes och horknullandes men fortfarande lika arrogant. Då får ni "the average pluto-trasher"..

Att Pluto drar till sig alla översminkade bimbos är ett välkänt faktum. Personligen föraktar jag Pluto och dess klientel. Finns ingen anledning att gå dit om man inte är ute efter att kolla på blåsta bimbos och anabolastinna apor.

Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Silk är bättre isåfall. Nu ska inte jag påstå att det finns bra klubbar i Västerås men Silk är minst illa med tagen hänsyn till dina preferenser..

Silk är fan inte ett dugg bättre än Pluto. Silk drar mestadels till sig andra klassens ungdomar. Ynglingar som springer runt i sina JL-kläder och leker häftiga. Spana in vimmelbilderna på hemsidan så bör du förstå.

Sjökrogen har antagligen stängt då hösten börjar närma sig. Istället har kräkhåler Konrad öppnat.

Behöver jag säga att jag inte går ut mycket i Västerås?
Citera
2006-09-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Jag känner en 88a som tjatar en sabla massa om Sjökrogen i Västerås. Jag har inte varit där själv, men hon gillar tydligen stället.

Kondrad flyttade väll till sjökrogen under sommarn, äre ens öppet nu på hösten/resten av året?
Citera
2006-09-21, 17:38
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoKoFP
Kondrad flyttade väll till sjökrogen under sommarn, äre ens öppet nu på hösten/resten av året?
Om du läser tråden så ser du att jag redan skrivit att sjökrogen har stängt för iår.

Kan verkligen hålla med att krogarna i Västerås är rätt kassa. Era beskrivningar stämmer bra på både Silk och Pluto.
Numera kommer man in på Blue Moon där det åtminstonde är lite bättre.
Citera
2006-09-21, 17:42
Bannlyst
Har varit på Skybar några gånger. Knappast något uteställe, men trevligt att samla polarna och ta en drink eller fem. Dock börjar även Västerås lite finare ställen infiltreras av allehanda drägg. Vad fan finns vakterna till för? Någon måtta får det lov att vara.
Citera
2006-09-21, 17:52
Medlem
Finlirarens avatar
Västerås uteliv överlag är inte mycke o hänga i julgran.
Man har redan "gjort" västerås...för länge länge sen.
På sommaren är de dock bättre,
Citera
2006-09-21, 18:01
Bannlyst
Silk = fjortisstället #1 bara massa nyblivna 18åringar och luffare

Pluto = brat stället #1 en skitkrog som försöker ge sken av att vara exklusiv (dock nice med terassen på sommaren)

Konrad = pundar stället #1, dock en av de softare krogarna..

Blue Moon Bar = gamling stället #1...
Citera
2006-09-21, 18:04
Bannlyst
Stopet är ju ett jävligt tjyst ställe att kröka på
Citera
2006-09-21, 18:08
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrewdriver
Stopet är ju ett jävligt tjyst ställe att kröka på
Finns ej längre..
Citera
2006-09-21, 18:39
Medlem
snapcases avatar
Jag har blivit för gammal för att orka med dansställen så jag hänger mest på Bill&Bob, Pitchers och favoriten Tabazco.
Citera
2006-09-21, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Finns ej längre..

VAFAN!?

Har dom stängt ner stället eller har det bytt namn?
Citera
2006-09-21, 18:55
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrewdriver
VAFAN!?

Har dom stängt ner stället eller har det bytt namn?
Bytt namn men jag minns inte till vad. Lodisarna har flyttat till pizzerian 100 meter upp oxbacken.
Citera
2006-09-21, 19:43
Medlem
blåljuss avatar
Västerås har värdelöst nattliv.

Själv tycker jag Pluto är bäst. Så länge man håller sig till terassen. Där finns trevligt folk. På undervåningen är det bara turkar och blonder som bråkar och skriker.

Silk är schysst om man är jävligt full och ute efter ett ONS.

Konrad är det bara knarkare, bönder och fula äckliga människor på.

Tajjen är det bara hårdrockare på och slusk men bra om man är 88 och vill komma in någonstans en lördag.

Sjökrogen är bäst när det är öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in