2009-05-23, 02:34
Medlem
Riekers avatar
Franks nya satsning är intressant och väldigt välkommet! Publiken är lite äldre men det är en väldigt skön stämmning och kommer bli välbesökt för min del. En god middag sen vidare till baren, underbart!

Någon frågade om Skybar? Också bra ställe dock med rätt mycket hotellgäster vilket kan medföra lite lågmäld stämmning, mitt tips är att gå dit på Tisdagar (Trevliga Tisdag) då det är lite mer ståhej. Ålder för att komma in brukar vara 20 beroende på folket som redan är där och hur mycket folk det är. Priser är rätt höga!
Citera
2009-05-23, 10:09
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker
Franks nya satsning är intressant och väldigt välkommet! Publiken är lite äldre men det är en väldigt skön stämmning och kommer bli välbesökt för min del. En god middag sen vidare till baren, underbart!
Ja, det är ju 25 där enligt deras hemsida. Men det berör inte den här grabben! Gillade det väldigt skarpt plus att jag identifierar mer med 25+-arna, är lite lillgammal av mig.
Citera
2009-05-24, 04:59
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker

Någon frågade om Skybar? Också bra ställe dock med rätt mycket hotellgäster vilket kan medföra lite lågmäld stämmning, mitt tips är att gå dit på Tisdagar (Trevliga Tisdag) då det är lite mer ståhej. Ålder för att komma in brukar vara 20 beroende på folket som redan är där och hur mycket folk det är. Priser är rätt höga!

Circus bar tycks se ganska smått ut, iaf utifrån, är det det?
Citera
2009-05-24, 15:22
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
Circus bar tycks se ganska smått ut, iaf utifrån, är det det?
Det är inte så stort, men väldigt avlångt. Bardisken är drygt tolv meter lång. Plats finns det, men på invigningen (den stora) så var det bra trångt.
Citera
2009-05-28, 22:43
Medlem
Naccaches avatar
Vet inte om det hör hit *riktigt* men alltså, Elba-krogen, ska dit imorn eftersom jag tar studenten, hur är stället?
Citera
2009-05-28, 23:11
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache
Vet inte om det hör hit *riktigt* men alltså, Elba-krogen, ska dit imorn eftersom jag tar studenten, hur är stället?
Vad är det om jag får fråga?
Citera
2009-05-28, 23:12
Medlem
Eftersom det är studenfest kommer det antagligen inte vara samma sak som att vara där en vanlig helg. Men jag var själv där förra året på studentfesten och själva stället är väl okej. Rätt mysigt mot slutet av kvällen om det är fint väder. Fast som alltid är det sällskapet som avgör och det går inte att misslyckas med att ha kul med massa studenter

Herr_oin: Elba krogen är en krog ute på elba ön Går båtar dit då och då, tar väl ca 15-20 minuter om jag kommer ihåg rätt.
Senast redigerad av o0o 2009-05-28 kl. 23:13. Anledning: tillägg
Citera
2009-05-28, 23:17
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0o
Eftersom det är studenfest kommer det antagligen inte vara samma sak som att vara där en vanlig helg. Men jag var själv där förra året på studentfesten och själva stället är väl okej. Rätt mysigt mot slutet av kvällen om det är fint väder. Fast som alltid är det sällskapet som avgör och det går inte att misslyckas med att ha kul med massa studenter

Herr_oin: Elba krogen är en krog ute på elba ön Går båtar dit då och då, tar väl ca 15-20 minuter om jag kommer ihåg rätt.
Jaha, fy fan vad långt bort. Rör mig inte utanför Ringen

Nej men skämt åsido, får väl kanske utforska någon gång. Inte imorgon då jag har tenta på måndag och måste plugga en helvetes massa marknadskommunikation.

Rock och K på lördag någon?
Citera
2009-05-28, 23:22
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0o

Är sjukt peppad måste jag säga, kommer bli svinkul vågar jag lova.

Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jaha, fy fan vad långt bort. Rör mig inte utanför Ringen

Nej men skämt åsido, får väl kanske utforska någon gång. Inte imorgon då jag har tenta på måndag och måste plugga en helvetes massa marknadskommunikation.

Finns ju faktiskt inte så mycket utanför allas vår cityring...
Citera
2009-06-06, 04:09
Medlem
Naccaches avatar
Står fortfarande fast vid att Pluto är bäst i stan!
Citera
2009-06-06, 04:59
Medlem
Där inatt?

Var på Silk inatt hyffsat med folk men alla sa att de var halva priset på allt nåt jag inte märkte:S Bartenden tog säkert i egen ficka :P

Asså pallar fan inte krogen det är bara jobbigt:S
Citera
2009-06-07, 00:53
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2berg
Där inatt?

Var på Silk inatt hyffsat med folk men alla sa att de var halva priset på allt nåt jag inte märkte:S Bartenden tog säkert i egen ficka :P

Asså pallar fan inte krogen det är bara jobbigt:S

Aaafan det var jag, det var ju shitshysst drag!

Var ute idag också, fy fan vad pissigt det var, inte en jävel på konrad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in