2006-09-21, 00:40
Awaiting Email Confirmation
Letar efter en schysst jacka att ha i höst! Vad är det som gäller?
Några förslag från er modemedvetna på fb?
Citera
2006-09-21, 01:34
Medlem
Algifaris avatar
Yllerockar! Helt underbart stiliga, som resten av höstens/vinterns mode. Helst i diskreta nyanser: Svart, grå, mörkbrun. Personligen har jag fastnat för dom dubbelknäppta också, svin coola.

Sen när du ska köpa mössa till så verkar lila vara rätt i höst. Själv har jag dock köpt en svart gubbkepps .

Kolla denna artikel.
Citera
2006-09-21, 01:35
Medlem
Strifes avatar
Canada Goose!!
Citera
2006-09-21, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Canada Goose!!

Kanske lite mycket 1998. Numera är det väl bara babbar och fjortis fnask från kranskommuner som bär gåsar.
Citera
2006-09-21, 06:32
Medlem
Skit-Kjells avatar
hittade en redigt snygg jacka nyligen, den ser dock inte ut att hålla för vinterkylan, men vem vet?

http://www.highlights.nu/images/products/301/image_301.jpg
Citera
2006-09-21, 08:18
Medlem
Cruella de Vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skit-Kjell
hittade en redigt snygg jacka nyligen, den ser dock inte ut att hålla för vinterkylan, men vem vet?

http://www.highlights.nu/images/products/301/image_301.jpg

Den var najs måste jag säga
Citera
2006-09-21, 10:14
Medlem
Toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algifari
Yllerockar! Helt underbart stiliga, som resten av höstens/vinterns mode. Helst i diskreta nyanser: Svart, grå, mörkbrun. Personligen har jag fastnat för dom dubbelknäppta också, svin coola.

Sen när du ska köpa mössa till så verkar lila vara rätt i höst. Själv har jag dock köpt en svart gubbkepps .

Kolla denna artikel.
Jag ser inte speciellt ordentlig ut, snarare tvärt om, men jag funderar på att köpa en yllerock.

Så jag lånar bara tråden för att ställa två frågor.
Hur bra är yllerockar på att hålla värmen?
Kan man bära den fast man har ett något dräggiare stil?
Citera
2006-09-21, 11:00
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Jag ser inte speciellt ordentlig ut, snarare tvärt om, men jag funderar på att köpa en yllerock.

Så jag lånar bara tråden för att ställa två frågor.
Hur bra är yllerockar på att hålla värmen?
Kan man bära den fast man har ett något dräggiare stil?

Yllerockar har ju sina anor i lite "stiligare" sammanhang, men visst, passar den dig och du tycker om den (möjligtvis även dina ärligaste vänner gör det ?) så finns det väl inget som hindrar dig! Yllerocken är snygg i sig, se bara till att inte gå som Ringaren i Notre Dame när du bär den
Citera
2006-09-21, 11:16
Medlem
Toasts avatar
Bra hållning har jag, och stiliga drag som skulle kunna passa till har jag också.

Men jag funderar på om det kan passa ihop med "gott och blandat" stiler jag har..
Brukar liksom ha blandningar av stickade tröjor, udda skjortor och hoodys.
Citera
2006-09-21, 17:35
Medlem
Algifaris avatar
Citat:
Bra hållning har jag, och stiliga drag som skulle kunna passa till har jag också.

Men jag funderar på om det kan passa ihop med "gott och blandat" stiler jag har..

Vad brukar du ha för byxor och skor? Det är väl det som är huvudsaken eftersom överkroppsplag inte syns.
Citera
2006-09-21, 17:39
Medlem
Hardtails avatar
Citat:

Så länge du inte går med hängiga brallor eller mjukisbyxor till din yllejacka så är det nog lungt. Att ha hoodie till en sådan jacka kan passa på en del personer, många i New York kör t ex med det. Fast det ger dig en risk att se ut som en slas-has om du inte har rätt byxor/skor på dig.
Citera
2006-09-21, 17:44
Medlem
Toasts avatar
Otvättade jeans, levis. Karnse inte den snyggaste modellen men jag har dom där dom ska sitta och tycker inte det ser speciellt slasigt ut.

Converse skor just nu. Vet inte vad det blir för skor till vintern.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in