2006-09-20, 16:24
Medlem
Tja,
Jag har på senaste tiden fått upp ögonen för tradera.com där jag har sett många som säljer märkes kläder som t.ex. D & G, polo sport m.m för bra priser.
Har även hört att de som säljer köper in kläderna från annat håll billigare.

Tänkte bara kolla om någon vet om någon leverantör, troligen i utlandet, som säljer t.ex. Dolce & Gabbana kläder väldigt billigt?

Exempel: www.dress-for-less.com

Edit: Pratar såklart om äkta varor och inte något annat
Citera
2006-09-20, 16:28
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zinoxide
Tja,
Jag har på senaste tiden fått upp ögonen för tradera.com där jag har sett många som säljer märkes kläder som t.ex. D & G, polo sport m.m för bra priser.
Har även hört att de som säljer köper in kläderna från annat håll billigare.

Tänkte bara kolla om någon vet om någon leverantör, troligen i utlandet, som säljer t.ex. Dolce & Gabbana kläder väldigt billigt?

Ja varje hörn-neger på alla stora turistställen säljer väll G&D? Att det sen rör sig om svinigt fula kopior på redan fula och vöerexponerade kläder hör kanske inte hit...
Citera
2006-09-20, 16:32
Medlem
Jag menar förstås äkta vara om jag inte var tillräckligt tydlig.
Citera
2006-09-20, 17:08
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Jag menar förstås äkta vara om jag inte var tillräckligt tydlig.
Jag tror att de enstaka som säljer äkta vara på tradera och liknande för låga priser, köpt dessa från outlets. Med outlets så pratar jag om outlets som ligger i USA, för de som säljer dessa varor gör det ofta från USA.
Citera
2006-09-20, 17:16
Medlem
Japp det var någon kille som snackade något om Kanada men ville såklart inte avslöja var och hur :P Antagligen någon internet sida eller liknande.
Citera
2006-09-20, 17:28
Medlem
polyesterpams avatar
jag har blivit blast pa tradera pa det dar viset; saljaren bedyrade att det var akta men icke.
Citera
2006-09-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
jag har blivit blast pa tradera pa det dar viset; saljaren bedyrade att det var akta men icke.

Vad hette säljaren? hehe
Citera
2006-09-20, 17:48
Bannlyst
Billigt mode jaja för att citera en vis man en gång sa till mig. Det är alltid mode att klä sig snyggt. Tänk på det en stund
Citera
2006-09-20, 22:57
Medlem
Här finns allt som säljs på Ebay och Tradera!

http://www.tong-kong.com/

Går ju till och med att bunkra upp till dessa priser!

Citera
2006-09-21, 15:25
Medlem
Den där sidan laddar ju åratal :S

Edit: Har den där sidan äkta grejer då? Föresten man måste ju typ beställa minst 300 lacoste tröjor t.ex. Jävligt bra priser dock. Hehe
Citera
2006-09-21, 17:47
Medlem
Konekos avatar
Gå till närmaste UFF insamling eller myrorna och se vad du kan hitta. Lär ju finnas mycket från "förra veckans" mode.

Varning: Att rota runt i UFF containrar kan se ganska lodigt ut och det är inte snällt mot barnen i Afrika som vill ha kläderna.
Citera
2006-09-21, 22:55
Medlem
Citat:
Den där sidan laddar ju åratal :S

Edit: Har den där sidan äkta grejer då? Föresten man måste ju typ beställa minst 300 lacoste tröjor t.ex. Jävligt bra priser dock. Hehe

La in sidan som ett skämt mest. Kanske lika bra att varna folk.

VARNING, ALLA KLÄDER PÅ TIDIGARE LÄNKAD KLÄDSIDA ÄR FAKE!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in