2007-04-02, 00:24
Medlem
Ligger och slökollar lite på det nu och har en fråga.

Vad heter skådespelerskan som spelar Peggy Sue tror jag hon hette, hennes farsa var ialla fall han som var ihop med någon rik guling som nu tydligen hade dött,, det såg ut som Drea DeMateo fast med några nyfunna kilon extra och rejält sliten så jag blev lite nyfiken?
Citera
2007-04-02, 01:39
Medlem
Tegiss avatar
Rejält tungt avsnitt som gick på 6:an när brandchefens fru tar självmord och tommys son råkar ut för en hit and run. Tommy lär väll titta djupt ner i flaskan efter det om han inte kommer ihåg plåten på bilen och åker och sliter hjärtat ur personen som körde.

Men vilket avsnitt och säsong är det som sänds i sverige egentligen för jag gillar inte riktigt sändningstiderna till den här bra serien?
Citera
2007-04-02, 20:24
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Men vilket avsnitt och säsong är det som sänds i sverige egentligen för jag gillar inte riktigt sändningstiderna till den här bra serien?

Det var avsnitt 25 av 26 i andra säsongen. Vet inte om tv6 har köpt in tredje säsongen. Helt klart värd att ladda ner hursom.
Citera
2007-04-03, 14:36
Medlem
TimeWarps avatar
klockren serie som förtjänar en bättre sändningstid!
Citera
2007-04-03, 21:12
Medlem
Detta är enligt mig en av de få "drama-serier" som är värda att kolla på. Väldigt underhållande på något konstigt sätt.
Citera
2007-04-04, 00:59
Medlem
Rescue me är definitivt med på min top5 av alla TV serier
Citera
2007-04-04, 16:48
Medlem
TROLiGTViSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ligger och slökollar lite på det nu och har en fråga.

Vad heter skådespelerskan som spelar Peggy Sue tror jag hon hette, hennes farsa var ialla fall han som var ihop med någon rik guling som nu tydligen hade dött,, det såg ut som Drea DeMateo fast med några nyfunna kilon extra och rejält sliten så jag blev lite nyfiken?

Tatum O'Neal hette hon visst.

Rescue Me är riktigt bra, väntar med spänning på en ny säsong!
Citera
2007-06-14, 16:28
Medlem
Duderinos avatar
Sådär, då har nya säsongen äntligen dratt igång!
Citera
2007-06-14, 18:26
Medlem
Tegiss avatar
Blev lite väl mycket i det första avsnittet av säsong 4 när varenda karaktär skulle vara med lite grann.

Sen var känslan för musikvalen ganska obefintlig kände jag, den där låten som kom när de skulle rädda katter men golvet kollpsa kändes bara skum.

Se om det löser sig för tommy eller hur det går med namnteckningarna och branden. Eller så får han byta plats med släktingen som mörda rattfyllot för det lät som han skulle bli fri.

Peppermint Scnaps verkar vara bra gejer och retarden fick inte ett par riktigt roliga repliker.
Citera
2007-06-16, 18:12
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Sen var känslan för musikvalen ganska obefintlig kände jag, den där låten som kom när de skulle rädda katter men golvet kollpsa kändes bara skum.
Tänkte samma sak. Dom skulle väl testa nåt nytt, men det föll bara platt.
Citera
2007-06-16, 19:26
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Jag tyckte det var ett ok avsnitt. Dialogen i början var klockren
Citera
2007-06-20, 13:58
Medlem
Oj, har den redan dragit igång. Trodde releasen skulle vara i höst! Bäst att börja tanka då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in