2006-09-19, 22:18
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Finns det några återförsäljare i Sverige som har Schmoove?
Kanske även någon som har införskaffat ett par?
Citera
2006-09-19, 22:20
Bannlyst
Människa, var har du hållt hus under alla dessa år?

Ja, det finns massvis med återförsäljare i Sverige.

Du kan även köpa på internet. (www.zoovillage.se)

Skosnörerna på Schmoove ska tydligen vara ett helvete vad jag har hört.
Citera
2006-09-19, 22:21
Medlem
mishimas avatar
Jag äger ett par Union desert black som jag köpte på www.zoovillage.se. Jag har ägt dem sedan i somras och är än så länge mycket nöjd.
Citera
2006-09-19, 23:11
Medlem
Hardtails avatar
Jag äger ett par Schmoove, rätt nyinförskaffade, -grymt- fina! De jag har finns dock inte i så många affärer längre, de är svarta, med en massa röda hål i spetsarna formade som blad på växter typ..

Schmoove finns iallafall både på NK Stockholm och på Red Devil, Norrlandsgatan (eller vart det nu ligger)

Citat:
Ursprungligen postat av maxiee
Skosnörerna på Schmoove ska tydligen vara ett helvete vad jag har hört.

Njae, det tycker jag då inte.. Dom kanske är lite "hala" och har tenderat till att lossa från knuten om du inte knyter åt knuten hårt, men det har bara hänt mig en gång under dessa 3 veckor jag haft dem.
Citera
2006-09-20, 10:28
Medlem
Mad Jacks avatar
Även jag har ett par Union desert black och de fungerar helt utan anmärkning. Sitter jättebra och har inte slitits något nämnvärt under de sex veckor som jag ägt dem. Änvänder dem visserligen inte dagligen, men ändå.

Har inte haft några problem alls med skosnörena heller för den delen. Kan inte minnas att de gått upp någon gång faktiskt.
Citera
2006-09-20, 14:17
Medlem
Algifaris avatar
http://www.urbana.se/

Tror dom är billigast dära.
Citera
2006-09-20, 14:18
Bannlyst
På NK i Stockholm säljs de
Citera
2006-09-20, 15:35
Medlem
Mike Wadds avatar
Schmoove är helt klart grymmast, jag har två par : jamaica golfslipper och vita opium. Den bästa affären att beställa ifrån är urbana.se.
Priset där var ca 100kr lägre och helt fraktfritt. Jag fick mina skor 1,5 dag efter att jag beställde dem.
Citera
2006-09-20, 15:39
Medlem
Mad Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd
Schmoove är helt klart grymmast, jag har två par : jamaica golfslipper och vita opium. Den bästa affären att beställa ifrån är urbana.se.
Priset där var ca 100kr lägre och helt fraktfritt. Jag fick mina skor 1,5 dag efter att jag beställde dem.
Åfan? Det är riktigt imponerande!

Till trådskaparen: Kom på en annan sak också. Om du köper skorna via nätet så kan det eventuellt vara bra att ta någon storlek mindre än vad du brukar. Har normalt sett 46 men 45 i mina desert black och de sitter perfekt.
Citera
2006-09-20, 15:46
Medlem
Kicker.s avatar
Överallt i stockholm, leta lite!
Citera
2006-09-20, 19:05
Medlem
Mike Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Jack
Åfan? Det är riktigt imponerande!

Ja det tyckte jag med så jag skrev ett mail till dem efteråt där jag gav dem beröm för den väldigt goda service de hade.
Citera
2006-09-20, 19:35
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxiee
Människa, var har du hållt hus under alla dessa år?

Italien.
Maxiee införskaffa genast ett par!

Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd

Det var inte dåliga priser, blev ett par Union desert black shoes st 44.

Citat:
Ursprungligen postat av Mad Jack
Till trådskaparen: Kom på en annan sak också. Om du köper skorna via nätet så kan det eventuellt vara bra att ta någon storlek mindre än vad du brukar. Har normalt sett 46 men 45 i mina desert black och de sitter perfekt.

Tack för informationen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in