Ja, som rubriken säger så kliar det i svalget/gommen på ett riktigt irriterande sätt. Det enda som någotsånär hjälper är en form av osmaklig harkling, fast längre fram i munnen.
Det är så här året runt (som t.ex. nu) och verkar mest komma på kvällarna...jag vet inte vad det kan vara som framkallar det eftersom det verkar dyka upp helt slumpmässigt.
Någon som känner igen detta? Kan det vara överkänslighet mot nötter?
Det är i princip det enda jag intagit idag förutom kaffe med mjölk och socker