Det ÄR ju han! Bilden har tidningen bara vänt på och ändrat bakgrunden (den vita skjortkanten är pixellerad, det är därför den inte syns). Grattis till dagens scoop.
Till att börja med så lär det inte vara en programledare, då hade AB och Ex inte använt uttryck som TV-profil eller TV-man.
Sen förstår jag inte varför ni drar upp en massa gubbar i 50-årsåldern. Att sno en mobil från ett gäng tjejer och sen vägra lämna tillbaka den låter snarare som en full 25-åring eller möjligtvis 30-åring.
Det ÄR ju han! Bilden har tidningen bara vänt på och ändrat bakgrunden (den vita skjortkanten är pixellerad, det är därför den inte syns). Grattis till dagens scoop.
Fallet avslutat. Nästa!
Är det bilden på Aftonbladet som ni jämför med? För i så fall är det inte samma bild. Jämför axlarna och hur man ser armen i förhållande till den osuddade bilden. Eller har jag missat någon annan bild?
Settman är onekligen lik, är dessutom sambo, men bor väl inte i Göteborg? Sägs det förresten att personen nödvändigtvis måste bo i Göteborg?
Aftonblaskan har varit duktiga och rensat både JFIF- och IPTC-datan, allt jag får fram är att den är modifierad i Photoshop vid något tillfälle, vilket väl inte kan sägas vara årets överraskning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!