2006-09-17, 18:37
Medlem
negativeApes avatar
Jag förstår verkligen inte hur man går till väga. Dom hänvisar en till westernunion som inte verkar stödja svenskt VISA?

Ni som beställt därifrån, hur gick ni till väga?
Citera
2006-09-17, 19:48
Medlem
Asinines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negativeApe
Jag förstår verkligen inte hur man går till väga. Dom hänvisar en till westernunion som inte verkar stödja svenskt VISA?

Ni som beställt därifrån, hur gick ni till väga?

www.skickapengar.nu är ett alternativ som du kan använda dig av. Vet dock inte om det är pålitligt, och de tar en avgift på 130kr... Vad är det du ska beställa från psychoactiveherbs som inte finns hos en annan återförsäljare?
Citera
2006-09-17, 22:08
Medlem
negativeApes avatar
Kratom. (pålitlig sådan)
Dem ryktas ha bra service, gratis frakt: över 50$ osv.

Skulle vara guld om nån kunde göra en steg för steg-guide. Jag är så mycket nybörjare man kan bli på detta område.
Citera
2006-09-17, 23:09
Medlem
TomiXs avatar
Du ska ha Western-Union uppgifter på den du ska skicka till, Namn, efternamn och nått till tror jag. Sen hämtar du ut pengar på banken, går till ett Western-Union "kontor" oftast kiosker och dylikt. Där skriver du i en blankett med den som du ska skicka tills uppgifter osv, sen får du ett nummer som du ska ge honom du skickar till så han kan ta ut pengarna. Typ så går de till.

Läs mer på western unions hemsida..
Citera
2006-09-19, 12:09
Medlem
Ninjalittles avatar
Gör som Tomix skrev, och finns det inget WU-kontor i din närhet eller om du helt enkelt föredrar det, så använd dig av www.skickapengar.nu. Där för du över pengarna direkt från ditt kreditkort till mottagaren. Uppgifterna som krävs får du ju när du ska slutföra beställningen på psychoactiveherbs. Avgiften hos skickapengar är inte högre än hos ett WU-kontor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in