2008-12-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
"Nu jävlar ska idioterna på flashback få jobba"

Haha jag ger mig fan på att det är precis så snacket gick
Citera
2008-12-13, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
"Nu jävlar ska idioterna på flashback få jobba"
Haha jag ger mig fan på att det är precis så snacket gick
Det tror inte jag, för jag tycker inte det ser ut att vara ett blurrat foto, utan bara en slumpmässig samling bruna pixlar som illustration till artikeln. Jag skulle gissa att personen ifråga är så okänd att det inte fanns något foto på honom i Excessens bildakiv, så de drog till med "Piet Mondrian-tavlan" istället, bara för att kunna publicera en "bild" av honom.
Citera
2008-12-13, 18:05
Medlem
Guddarparns avatar
Kan det vara M Roupe i Fbk? Brukar ta sig en rejäl fylla.
Har för mig att han har hand om Fbks j20-lag.
Citera
2008-12-13, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Är jag den enna som reagerar på att det krävts fyra (!) journalister för att skriva artikeln?

Diamant Salihu, Annsofie Näslund, Natalia Kazmierska och Johan T Lindwall har skapat detta tillsammans!
En webbare, en sportare, en fd kulturare som är 13-reporter nu och Johan som är sig själv och känner alla.
Citera
2008-12-13, 19:02
Medlem
Det är definitivt INTE en aktiv idrottare, då hade rubriken vart "SUPERSTJÄRNA RISKERAR 6 ÅRS FÄNGELSE"

Idrottsprofil kan vara vem som helst från nån skidåkare på 50-talet till nån obskyr styrelseledamot i Assyriska.
Citera
2008-12-13, 19:24
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear Ol Blighty
Blurrningen är helt underbar. Jag trodde det var en tavla av Mondrian.

Ja, den var kraftig. Det är förresten jag på min avatar. Fast bakom blurrningen. Vem idrottsprofilen är har jag ingen aning om, men för att hålla mig till ämnet, så gissar jag på någon i AIK. Så får vi se hur långt det håller.
Citera
2008-12-13, 21:48
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Varför ha en blurrad bild överguvudtaget när den ser ut så. Helt underbart. Som man säger varje dag med handflatan på pannan; Kvällspressen slutar aldrig att förvånas.
Citera
2008-12-13, 22:04
Medlem
Grantzs avatar
Vet man vilken sport det talas om?!
Kanske är Bajens tomte, han hänger väl på bandymatcher också, eller?
Bara en gissning...
Citera
2008-12-13, 22:20
Medlem
Elmamans avatar
I Expressens pappersupplaga fick man se lite mer av bilden. Samma pixlar, men man får se vad han har för dragkedja på jackan/tröjan!

Man fick inte se axlarna på bilden. Kanske att han har långt hår eller en halsduk på sig?
Citera
2008-12-14, 00:01
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Är jag den enna som reagerar på att det krävts fyra (!) journalister för att skriva artikeln?

Diamant Salihu, Annsofie Näslund, Natalia Kazmierska och Johan T Lindwall har skapat detta tillsammans!

precis min tanke. 3 kanske pixlade.
Citera
2008-12-14, 14:44
Medlem
Lemmy666s avatar
Leif Strömberg ligger nära till hands...Känd för sitt dåliga ölsinne.Han har gjort bort sig förr...Misshandlade en trotjänare i Bofors efter en lagfest för några år sedan.Dömdes för misshandel.
Citera
2008-12-14, 17:37
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Strömberg är ju kickad och därmed faller det ju på det pågående samarbetet med klubben.

Jag sätter en slant på Hugo Stenbeck som ju inlett ett samarbete med Linköpings Hockey Club.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in