2006-09-17, 13:32
Awaiting Email Confirmation
jag är så kass på att återberätta och att formulera mig. så ta det lite med en nypa salt o var inte allt för elaka.

Det va fredag, hade precis vaknat. Jobbat dagen innan, Ganska trött o sov inte så bra. Men hade ju planerat med en polare att vi skulle köra en skönt brass race, så jag ringer till min "kran" o kollar om han har någe med lite mer "spark" i. Han fixar fram en vad som enligt mig värkar mer super B än något annat. Mjuk, kladdig o allmänt svår meckad (märkte jag) så vi rulla bara upp en. Sen kommer jag på att en annan polare har en fin bong hemma så jag drog över till polaren för att låna bongen. För vi tänkte att om vi inte kan mecka skiten så kan vi lika gjärna röka den ren Sakt & gjort sitter nu hemma hos kompisen (han med bongen) han gräver lite över allt, han hittar en gammal undanstoppad påse me affe, blir smått besviken (svartis). Men han säger att han ska upp o jobba i morgon vid 4 så ja fick ta den (lyckan är total) drar i mig en lina med en gång, tar en kaffe. o rullar små Seedad mot den andra polaren. Men när ja väl kommer hem till polaren som ja skulle racea med så visar det sig att han dratt igång en fest med massa folk som inte är så "liberala" med sånt som vissa andra är. Så jag vågar inte vara där (bor i en liten stad o ryktet går fort). Börjar få panik, tiden rinner mig ur händerna, vart ska ja nu sitta o köra på o softa med en tv-serie o bra sällskap !? i ren depprition så drar jag hem med allt i väskan. När jag kommer hem ser det ut som fan (7dagar konstant brass rökande gör nog så med en lägenhet ^^) börjar städa. 2 timmar senare äntligen klart (till lägger att jag bor i en etta på 31 kvm), till o med dammsugit Jag slår på Teven, tänkter inte på vad som visas, meckar i ordning en laddning till bongen, suger 5-6 fina fylliga andetag. glider ner i soffan, liver är perfekt.
Då ringer HON !? exets inneboende o även en väldigt bra polare till mig, frågar va jag gör. säger som de är, hon säger att hon ska kolla om hon kan fixa fram lite stess o kanske lite gobbe, för att komma o vara med. Någon stund samt en kladdkaka senare ringer hon o frågar om hon ska komma, visst säger jag. Hon kommer, fast det va inte frågan om någon stess hit eller dit, hon palla tag på 100st 5or (ingen gobbe dock) som hon häller 4 i munnen o sväljer ner med en fesljumen öl. Hon drar lite av affet som ligger framme o ja meckar en bong. Sätter mig vid teven igen o drar den sista linan affe, hon tänder bongen o skickar. Tar ett par stess till (2-3 kanske) o känner hur livet flyter iväg under oss. Som man vore tejp, det drar till o sen e det klart men det e så jävla gött. Sitter nu o är fortfarande lite beng på morgon rökat o kanske lite från stessen med. Kan ju säga att det va precis vad jag behöve. Det va så skönt att släppa allt. Allt va verkligen bra. glömde även att vi tog 2-3 små starkisar med

sen vet jag inte om det spelar någon roll men fick även en karta lycko pillar av snubben med bongen, kan det varit därför jag blev så go och allt va så perfekt o underbart ? vad tror ni om rökat ? jag blev ju inte så där riktigt stenad som ja blir när ja bara kör brass i vanliga fall, men det kanske är affets fel ? någon som kört någe liknande ? jag kan VARMT rekomendera denna blandning på den upplevelsen ja hade.

P.s. det har nog ALDRIG varit så skönt att pissa som när ja gick på allt det.
Citera
2006-09-20, 15:10
Medlem
riZLa_87s avatar
Jag brukar inte bli bäng när jag röker när jag e tjackad , blir snarare mkt softare påtänd av tjacket. ÄLSKAR verkligen tjack kombinerat med röka så var nog därför du inte blev stenad på samma sätt som när du bara röker.

EDIT: lät som en jävligt soft kväll men jag tycker du skulle ha beskrivit lite mer hur du KÄNDE iställlet för att bara berätta vad som hände under kvällen.
Citera
2006-09-21, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Antihero
sen vet jag inte om det spelar någon roll men fick även en karta lycko pillar av snubben med bongen, kan det varit därför jag blev så go och allt va så perfekt o underbart ?

Lyckopiller?
Citera
2006-09-21, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Lyckopiller?

jupp jag fick i mig några sånna ihop med affet med, lite nyfiken på om dom kan spela in något alls ?
Citera
2006-09-21, 22:50
Citat:
Ursprungligen postat av riZLa_87
Jag brukar inte bli bäng när jag röker när jag e tjackad , blir snarare mkt softare påtänd av tjacket. ÄLSKAR verkligen tjack kombinerat med röka så var nog därför du inte blev stenad på samma sätt som när du bara röker.

EDIT: lät som en jävligt soft kväll men jag tycker du skulle ha beskrivit lite mer hur du KÄNDE iställlet för att bara berätta vad som hände under kvällen.

Jao jag borde ha gjort det, men till mitt försvar så är det den första tripprapport jag någon gång skrivit och det gjordes när jag fortfarande var påverkad. Men förlåt klart det va ju igentligen ingen tripp rapport utan mer en händelse logg
Citera
2006-09-21, 23:43
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Antihero
jupp jag fick i mig några sånna ihop med affet med, lite nyfiken på om dom kan spela in något alls ?

Lyckopiller alá SSRI? Citalopram, prozac eller zoloft eller nått? Isåfall tar det 2 veckor av dagligt intag innan man märker vad som händer.
Citera
2006-09-22, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Lyckopiller alá SSRI? Citalopram, prozac eller zoloft eller nått? Isåfall tar det 2 veckor av dagligt intag innan man märker vad som händer.

Kan ta månader tills det börjar fungera och är verkligen ingenting man äter lite
då och då för att må extra bra för det är inte så det fungerar. Din kran verkar
ju helt puckad. ( asså inte krim1s utan trådskaparens)

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in