2021-11-08, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Reklamen för Carglas där Stina Nilsson prickar en bilruta med ett skidskyttegevär och Christer Ulfbåge är speaker är så överdriven.

Eller den spinkiga vs han med bilringen som
blåser upp sig framför kameran.
Citera
2021-11-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Det är något elbolag - antar jag - som just nu kör reklam med en ung tjej som sjunger en ostig schlager, jag antar det handlar om klimat och elektricitet. Det är egentligen inte dåligt men den där jävla låten blir tjatig (precis som allt annat som ska upprepas im absurdum) och sätter sig på hjärnan. "Tro på hmhm framtiden".... Jaja ni vill sälja precis som alla andra horor.
Är inte det Carolas ljuva stämma?
Citera
2021-11-08, 18:21
Medlem
Citat:
Det är något elbolag - antar jag - som just nu kör reklam med en ung tjej som sjunger en ostig schlager, jag antar det handlar om klimat och elektricitet. Det är egentligen inte dåligt men den där jävla låten blir tjatig (precis som allt annat som ska upprepas im absurdum) och sätter sig på hjärnan. "Tro på hmhm framtiden".... Jaja ni vill sälja precis som alla andra horor.

EON...
https://www.youtube.com/watch?v=8Y_VEQTmums

On topic: Tibber med Henrik Schyffert börjar redan bli tjatig. 🤨

https://www.youtube.com/watch?v=01t4xVC5MAw
Citera
2021-11-09, 15:06
Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=01t4xVC5MAw[/quote]
Ja. Den mannen går mig på nerverna. "The money, the money". Äh, håll käften för fan, din jävla miljonär med köpelägenhet i Stockholms innerstad. Du bryr dig inte ett skit om miljön.
Citera
2021-11-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad

https://www.youtube.com/watch?v=01t4xVC5MAw

Idén med att ladda en elbil med ett elaggregat som går på (bensin/diesel) är dock ett skämt som bara låg och väntade på att användas.
Citera
2021-11-09, 19:31
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Försäkringsreklamen där en unge med autism säger "min mamma är i klimatet" är riktigt hemsk.
Citera
2021-11-09, 21:53
Medlem
Är det någon som kommer ihåg den där gamla jävla reklamen on Zon?
En kärring som säger "Om du vet var du har ont, varför behandla hela kroppen?"

Vet att jag hatade den så otroligt jävla mycket...
Citera
2021-11-10, 19:02
Medlem
Citat:
Det är ungen som försöker snika till sig ännu ett ägg ur chokladkalendern.

Vill passa på och tacka dig för att du försökte få stopp på Trygg-Hansas reklam, med bröllop, nyfödd unge, kille som tagit körkort, med den siraps-söt-äckliga låten. "You're the day that's just begun"..
Den är så jävla hemsk. Nån Daniel Norgren är den skyldige. 🤑

Ett annat hatobjekt är IF som också kör på att försöka framkalla känslor med lååång reklam med massa skrynklig hud och uttrycksfulla ögon, "I'm only human after all".. Jag vill spy!

Den nyfödda ungen är värst, eller vad tycker du? Hans sätt att stöna den på är riktigt obehagligt. ;P ^^
Citera
2021-11-10, 19:04
Medlem
Citat:
Det är ungen som försöker snika till sig ännu ett ägg ur chokladkalendern.

Vill passa på och tacka dig för att du försökte få stopp på Trygg-Hansas reklam, med bröllop, nyfödd unge, kille som tagit körkort, med den siraps-söt-äckliga låten. "You're the day that's just begun"..
Den är så jävla hemsk. Nån Daniel Norgren är den skyldige. 🤑

Ett annat hatobjekt är IF som också kör på att försöka framkalla känslor med lååång reklam med massa skrynklig hud och uttrycksfulla ögon, "I'm only human after all".. Jag vill spy!

Minns du Apolivas reklam som alla blev rädda för ?
Citera
2021-11-10, 19:53
Medlem
Citat:
På teve åtminstone - vad jag vet. Äger tyvärr ingen radioapparat.

Synd… eller gillar du inte radio? ^^
Citera
2021-11-10, 20:19
Medlem
Citat:
Alltså vad jag hatar Volvo-reklamen med den enormt skrikiga och gapiga ”yes I can”-duetten! Varje jävla reklampaus, trodde den skulle upphöra efter sommaren men icke! De som beställer och framställer sån här störig reklam borde pröva lyssna på den upprepat ett par timmar.

Hallon - reklamen med kärringarna på trappan som åmar sig, och hipstern med unge som gör faceswap, är extremt töntig.
Ja, fy fan för den där jävla yes i can låten, spyr ihjäl mig på den. Blir tvungen att slå av ljudet varje gång nuförtiden, annars vete fan vad jag gör..
Citera
2021-11-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finkelperra
Ja, fy fan för den där jävla yes i can låten, spyr ihjäl mig på den. Blir tvungen att slå av ljudet varje gång nuförtiden, annars vete fan vad jag gör..

Jag lyckades höra den ikväll… fy fan, hatar den alltså! (gillar ditt namn skarpt btw)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in