2021-01-11, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Head & Shoulders - den med barnen och vad jag antar är deras pappa i ett omklädningsrum där dom möter en kändis. Man kan ju inte ens urskilja vad barnen säger i slutet....?

Flicka: Såg du.. *mummel*

Pojke: *mummel*

- Såg du vem det var?
- Det var ju schampokillen!
Tror jag att dom säger.
Citera
2021-01-11, 12:50
Medlem
getbusys avatar
Zmarta reklamen med killen som pratar och kastar in vedklampen i brasan. Vet inte vad det är men har lust att slå in skallen på han varje gång jag ser den.
Citera
2021-01-11, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Det känns som att trivago reklamen kommer finnas för evigt🤬

Jag har inte sett den på länge nu faktiskt.
Citera
2021-01-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Bynk med den där jävla fåntratten till pappa som hyssjar sina barn med fingret i vädret när Bynkrapporten kommer och den dumma jäveln lutar sig mot radion, med ett fånigt jävla flin, för att höra bättre men en bilradio har inga jävla högtalare din idiot, dom sitter bredvid dig i dörren eller uppe på instrumentpanelen.

Länsförsäkringar - Trygg start med barnförsäkring.

Vad fan är det för ljud ungjäveln ger ifrån sig? Och sen morsan på det! Undrar vad han drömmer om...säkert något maxat! Fy fan, spyr.

Och Always slår på stort och dammar av en blast from the past som är lika dum nu som då.

3 miljarder kvinnor och ingen är den andra lik. Så varför ska deras mensskydd vara det? Förutom tvillingar då, och alla andra som är lika varandra. Och det faktum att ni bara har 5 olika sorters bindor! Och vadå rewrite the rules always? Tillverkare av mensskydd är inte direkt kända för sitt regeländringar och nyskapande. Avgå!

Vad menar du med ljud? Den som går nu är fett värre... ;P
Citera
2021-01-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Alltså fy fan vad jag hatar den idioten med sina fula tänder.

Han är söt tycker jag!
Citera
2021-01-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
TUI’s jäkla reklam med samma förbannade ”Leeeeet the sunshine”-låt som de senaste 10 åren. Avskyr när det där förbannade brölandet sätter igång. Hur är det ens möjligt att göra en sån skitlåt? Och hur kan ens en reklambyrå välja ut densamma? Jag avskyr den!

Har den verkligen gått så länge? Jag läser igenom tråden just nu...
Citera
2021-01-11, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Vem i helvette tecknar avtal med BYNK va fan är det för ett påhitta namn på fyllan Och Adwisa??
har folk i det här landet tappat livslusten och tecknar avtal med dom ??
Räntorna är skyhöga om man läser noga sen AVI avgifterna + dolda avgifter

Bynk, fucking jävla löjligt fyllenamn asså!
Citera
2021-01-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Trygg Hansas negerbebisreklam. Det lär vara den mest långkörda reklamen i svensk tv-historia. Vet inte hur många år den har körts av och till nu.

Den som körs nu är värre och går ännu längre än den vad gamla gick tror jag.
Citera
2021-01-11, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Nya trygg hansa reklamen nån kärring som föder ett barn ??
va faaan haha

JÄVLA skitreklam, hatar den!
Citera
2021-01-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FGall
Peugeot reklamen med arab ungen som sitter i ett arabiskt klassrum som är dubbad till amerikansk engelska. "well, I don't really know how to draw...". För övrigt är dom andra ungarna i den reklamen rätt dryga dom med.

Triss reklamen med julgranen som välter på golvet bredvid soffbordet, är i nästa sekund uppe på bordet och fattar eld av ljusen.

Sen har jag märkt att i de nya reklamerna för Hyundai, så utalar gubben "Hyundai" på ett sätt jag aldrig hört förut. Typ "Jondaj". Det kanske ska uttalas så, inte vet jag. Låter barnsligt iaf.

Ryser av Jondajet. Är fan inget J i början!
Citera
2021-01-12, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlainJane
Det är säkert jätteroligt att bygga egna hus och altaner, men Bygg-maxreklamen är påfrestande in absurdum. Samma korkade sång år från år, tillika samma reklam med glada typer som talar om hur viktigt det är att det blir både billigt och bra.
Bauhaus går ut på samma sak, men är inte lika irriterande.

Knock-knock - jag spyr!
Citera
2021-01-12, 10:15
Medlem
_Strebers avatar
ALBERT ... denna störiga animerade efterblivna reklam. Visserligen för en bra grej men jag blir galen på nojset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in