Citat:
Ursprungligen postat av
mahutma_homo
Jag hatar Gina trikå. Två långskånkar i långsmala kläder som dansar fult och gör grimaser. Tänker på bananer i pyjamas när jag ser den. Jag har svårt för medelålders kvinnor som ska dansa roligt och sexigt och försöka se sofistikerade ut. En annan är Isabella scorupco i dem där glasögonreklamen. Hon har ett par gigantiska flaskbottnar för ögonen och dansar sexigt. Håller upp håret i en knut och putar med munnen.
Både manliga och kvinnliga modeller är så jävla fula nu för tiden. Idealen är så skeva. Det är alltid sånna som man mobbade i skolan som blir modeller. De med säreget utseende. Gärna långt mellan ögonen. Stora kindben och kantig överdriven haklinje. Gärna stora glasögon, gärna mulatter eller extrema gingers med blek hy, fräknar och stort krull.
Haha det var dagens, kul skrivet! Håller med, ogillar Gina Tricot's reklam skarpt. Dålig musik, fula kläder,
och två skinny bitches som dansar fult och ryckigt. Byter kanal direkt.
En annan irriterande reklam är MatHem. "Handlar du på MaaaatHeeem...min mamma handlar där..min pappa handlar där"...sjukt irriterande låt! Tack o lov har jag sluppit se den reklamen på sistone. Kanske har den slutat gå. Kanalbyte direkt iallafall!