2017-04-12, 11:50
Medlem
mahutma_homos avatar
Den där reklamen med en en ung kille och hans föräldrar. De ska på visning och den unga killen tar på sig lurar och dansar omkring för sig själv. Glider runt med sina sockiplast. Han verkar helt ointresserad av att höra något om lägenheten. Antar att det är föräldrarna som betalar. Får lust att slå den där fula grabben på trynet. Han är ju för fan inte 13 år, så respektlöst.
Citera
2017-04-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delpieric
Telepatisk ostreklam:

"Jag ärrr en mäktig skugg, dy är un petite blumma"

"Vad i hela friden håller du pååååååååå määä? HIHIHI! Lägg aaav!"
"Saint Agur - Irresistibly deliciously blue"

Ååh jag hatar också den reklamen. Hon pratar så jävla konstigt, typ i slow motion!

Samma som gör reklam för Nicorette "Gör något FantaSTiSKT" vad fan är det för fel på bruden!?
Citera
2017-04-13, 08:50
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizalfos
Ååh jag hatar också den reklamen. Hon pratar så jävla konstigt, typ i slow motion!

Samma som gör reklam för Nicorette "Gör något FantaSTiSKT" vad fan är det för fel på bruden!?

Anta blablabla utMAAAANING, blablabla första vecKAAAAN. Hon har väl gått nån retorikkurs där man lär sig att inte gå ner i tonläge i slutet av en mening. Det låter ju mer positivt när man går upp! Och efterblivet... Det blir jättekonstigt när hon gör det på alla meningar. Hon liksom betonar allt hon säger. Vad är då vitsen med att betona?
Citera
2017-04-13, 09:30
Medlem
_Strebers avatar
Gör din grej ta betalt för din grej ... ... sätter sig på hjärnan och jag blir tokig. Lika enerverande som flygresorpunktesseee
Citera
2017-04-13, 17:00
Medlem
ticktackss avatar
Fina flickor luktar inte bajs? V.I.Poo bajsdoftsprej döljer pinsamheten efter nummer två. Förutom att storyn i reklamen är sjukt dålig är den blonda bimbon extremt dåligt dubbad, helt osynkad.

Fler som stör sig på reklamen för bajs sprejen V.I.POO? Tjejer, tror ni den kommer sälja bra?
Citera
2017-04-13, 20:43
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticktacks
Fina flickor luktar inte bajs? V.I.Poo bajsdoftsprej döljer pinsamheten efter nummer två. Förutom att storyn i reklamen är sjukt dålig är den blonda bimbon extremt dåligt dubbad, helt osynkad.

Fler som stör sig på reklamen för bajs sprejen V.I.POO? Tjejer, tror ni den kommer sälja bra?

Jag har inte sett den där reklamen, bara HÖRT den. Jag var helt säker på att det var ett skämt, en parodi på dålig reklam. Men den är alltså allvarligt menad? En "bajssprej" för tjejer som heter V.I.POO
Jisses.
Citera
2017-04-14, 14:19
Medlem
nyduschad.tjejs avatar
Sången i Findus nya reklam för ärtor är det värsta jag hört! Uti vår hage, en klassiker från skolavslutningen, i ny äckligt slemmig tappning. Vill bara kasta ut tv:n genom fönstret
Citera
2017-04-14, 15:17
Medlem
hazard simpsons avatar
Lambi såg jag nyss. Fullt med äckliga jävla barn. Fy fan vad vidrig reklam.
Citera
2017-04-14, 15:55
Medlem
ticktackss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag har inte sett den där reklamen, bara HÖRT den. Jag var helt säker på att det var ett skämt, en parodi på dålig reklam. Men den är alltså allvarligt menad? En "bajssprej" för tjejer som heter V.I.POO
Jisses.

Den är på riktigt
Citera
2017-04-14, 19:43
Medlem
nyduschad.tjejs avatar
Citat:

Reklamen är riktigt dålig. Troligtvis med flit. Fungerar produkten så kommer den sälja sjukt bra ändå. Tjejer är livrädda för att någon ska känna doften av deras poo.
Citera
2017-04-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyduschad.tjej
Sången i Findus nya reklam för ärtor är det värsta jag hört! Uti vår hage, en klassiker från skolavslutningen, i ny äckligt slemmig tappning. Vill bara kasta ut tv:n genom fönstret

Tänkte säga att någon dåligt försökt emulera Mando Diaos Frödingskiva med sin tolkning av den visan i den reklamfilmen, och misslyckats. Googlade vilka det var som framförde den, och det visade sig vara just Gustaf Norén (och hans bror?)
Citera
2017-04-15, 00:28
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
... klart grabben ska diska!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in