2012-06-18, 22:45
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T5Racing
Därav är hon inte påläst vart mallis ligger. Men ja ser ut o va stor åldersskillnad men hade varit bättre om dom var i Thailand o hon råkar va thailändare me tanke på åldersskillnaden
Jag tolkar det som att hon menar: -"Vi är på Mallis/=på semester". Alltså att han ska sluta snacka i telefon och umgås med familjen. Men den idioten är så fixerad vid sin uppkopplade tillvaro att han tror frun talar om samtalskostnader.
Citera
2012-06-19, 01:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Förut har jag mest stört mig på den där mörkhåriga alien-mannen med otroligt långt mellan ögonen, han var ju typ huvudfiguren i reklamfilmerna förut, men Mr. Flottperuk är också jääääääääävligt störande. Och sen deras tillgjorda "norrländska", den låter mer som dalmål

Fast personen som du påstår är en Alien är faktiskt från Skellefteå i Norrland. ANden i flaskan som dom hade däremot talar dalmål.
Citera
2012-06-19, 02:09
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Fast personen som du påstår är en Alien är faktiskt från Skellefteå i Norrland. ANden i flaskan som dom hade däremot talar dalmål.
Ok. Har inte djupdykt i det, eftersom jag hatar hela gänget. Jag vill minnas att jag skrev att han ser ut som en alien för övrigt
Citera
2012-06-20, 19:19
Medlem
skitmackans avatar
Är det ingen som skrivit om den där jävla arla-reklamen? det är två hjärndöda kossor som står och pratar om gräs eller något, sen kommer en hyperaktiv cp-ekorre som ska stå och skrika och slå huvudet i marken.
Citera
2012-06-20, 22:16
Bannlyst
Börjar störa mig mer och mer på espressor reklamen "I imagined you to be more restreto. Good night kaffieato(!?)" sen den philidelphia reklamen när mamman i familjen skrattar vid middagsbordet och leker perfekt familj.
Citera
2012-06-20, 22:27
Medlem
Vivus reklamen...FY FAN. Jag slänger mig över kontrollen såfort den går på, byter kanal, stänger av ljudet eller slår kontrollen så hårt i huvudet att jag svimmar. Dem säger ju typ Vivus 1000 gånger under 5 sekunder. Alla vet att ju mer upprepningar och om dem dessutom sjunger så fastnar det lättare på hjärnan men jag kommer aldrig någonsin gå in på deras hemsida p.g.a. reklamen. Nackskott på dem som kom på reklamen. Låt alla som hade med reklamen att göra brinna i helvetets eviga eldar och låt dem lyssna på den reklamen i all evighet. Jag önskar all världens smärta och sorg på dessa förkastliga individer. Hoppas dem drunknar i ett hav av crack-horors diarré och mensblod!
Citera
2012-06-20, 23:33
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Ok. Har inte djupdykt i det, eftersom jag hatar hela gänget. Jag vill minnas att jag skrev att han ser ut som en alien för övrigt

Detaljer kamrat, detaljer
Citera
2012-06-21, 00:13
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Detaljer kamrat, detaljer
Men du kan väl inte neka till att han ser lite knepig ut?! För övrigt börjar jag få mardrömmar om svettfettot i "opera"-reklamen. Kanske var det därför jag nästan svimmade av stress när jag var på systemet idag
Citera
2012-06-21, 13:19
Medlem
Shitbrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Börjar störa mig mer och mer på espressor reklamen "I imagined you to be more restreto. Good night kaffieato(!?)" sen den philidelphia reklamen när mamman i familjen skrattar vid middagsbordet och leker perfekt familj.

Håller med dig med philadephia-reklamen, vilken jävla skit. vill bara slå sönder allt i mitt vardags rum när horungen säger "kan vi inte äta fisk imorgon också" och morsan drar ett tillgjort skratt som säkert tog 180 tagningar att göra och alla är så lyckliga och glada. Fast i verkligenheten så går grabben till skolan och bli mobbad dagen efter och dottern blir sexuellt utnyttjad av fadern i familjen medans morsan får kuk på annat håll i nån pundarlägenhet 15 min därifrån av nån jävla anabolatorsk.

Okey nu spårade jag iväg lite det sista men fan va löjlig den jävla reklamen är. f.ö tycker jag alla reklamer med överlyckliga gulliga familjer är så jävla falska och förjävliga att kolla på.

jag menar inte fan blir den miserabla WT-familjen lyckligare av att äta toffefe, ja jag tänker på "man har så kul med toffefe reklamen" (förlåt till alla som hade försträngt denna vidriga reklam nu när jag tog upp det)

Nu när jag tänker efter FAN VAD JAG HATAR REKLAM! borde fan sluta kolla på tv innan jag hamnar på rättspsyk efter att ha skickat en brevbomber till diverse reklam-ressisörer.
Citera
2012-06-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitbrake
Håller med dig med philadephia-reklamen, vilken jävla skit. vill bara slå sönder allt i mitt vardags rum när horungen säger "kan vi inte äta fisk imorgon också" och morsan drar ett tillgjort skratt som säkert tog 180 tagningar att göra och alla är så lyckliga och glada. Fast i verkligenheten så går grabben till skolan och bli mobbad dagen efter och dottern blir sexuellt utnyttjad av fadern i familjen medans morsan får kuk på annat håll i nån pundarlägenhet 15 min därifrån av nån jävla anabolatorsk.

Fast nu blandar du ihop reklamfilmerna i ditt upprörda tillstånd. Reklamen där flickan säger "kan vi inte äta fisk imorgon också?" är reklam för Findus, och följs inte av något skratt - bara högst irriterande porslins- och besticksklirr.
I Philadelphias reklam säger flickan (en annan) "glöm tomatsåsen imorgon också" (det tog mig flera veckor att höra vad fan hon sa). Efter det "skrattar" mamman gott och allt är pluttinuttigt.
Citera
2012-06-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Börjar störa mig mer och mer på espressor reklamen "I imagined you to be more restreto. Good night kaffieato(!?)"

Ja! Helt obegriplig!

För det första, vad är ristretto? För det andra, vad är "Mr dekaffiniato"? Ska vi tittare förstå detta?
Sen är Clooney så jävla självgod när han kommer ner till lobbyn och kvinnan säger "That's incredible!" och han smajlar och svarar "I know"
Citera
2012-06-21, 14:08
Medlem
Shitbrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Fast nu blandar du ihop reklamfilmerna i ditt upprörda tillstånd. Reklamen där flickan säger "kan vi inte äta fisk imorgon också?" är reklam för Findus, och följs inte av något skratt - bara högst irriterande porslins- och besticksklirr.
I Philadelphias reklam säger flickan (en annan) "glöm tomatsåsen imorgon också" (det tog mig flera veckor att höra vad fan hon sa). Efter det "skrattar" mamman gott och allt är pluttinuttigt.

Tack för hjälpen såg det nu,, det va givetvis tomatsås-reklamen jag menade.

Den andra är inte bättre den heller, fan va jag hatar alla reklamer med lyckliga familjer haha.'

Är det normalt eller har jag bara haft en dålig uppväxt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in