Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Börjar störa mig mer och mer på espressor reklamen "I imagined you to be more restreto. Good night kaffieato(!?)" sen den philidelphia reklamen när mamman i familjen skrattar vid middagsbordet och leker perfekt familj.

Håller med dig med philadephia-reklamen, vilken jävla skit. vill bara slå sönder allt i mitt vardags rum när horungen säger "kan vi inte äta fisk imorgon också" och morsan drar ett tillgjort skratt som säkert tog 180 tagningar att göra och alla är så lyckliga och glada. Fast i verkligenheten så går grabben till skolan och bli mobbad dagen efter och dottern blir sexuellt utnyttjad av fadern i familjen medans morsan får kuk på annat håll i nån pundarlägenhet 15 min därifrån av nån jävla anabolatorsk.
Okey nu spårade jag iväg lite det sista men fan va löjlig den jävla reklamen är. f.ö tycker jag alla reklamer med överlyckliga gulliga familjer är så jävla falska och förjävliga att kolla på.
jag menar inte fan blir den miserabla WT-familjen lyckligare av att äta toffefe, ja jag tänker på "man har så kul med toffefe reklamen" (förlåt till alla som hade försträngt denna vidriga reklam nu när jag tog upp det)
Nu när jag tänker efter FAN VAD JAG HATAR REKLAM! borde fan sluta kolla på tv innan jag hamnar på rättspsyk efter att ha skickat en brevbomber till diverse reklam-ressisörer.