Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
En annan sak jag stör mig på är när personen som talar under reklamen (vad det nu är) talar som om denne försöker hålla inne ett skratt. Satan i helvetet, ta deras själar NU!
Du menar typ sånadär "glada tjejer"? Jo det är störigt.
* Elon-reklamerna med den vedervärdiga signaturen "How can he know so muuuuch?"
* Nån jobbig och ganska lång Garnier-reklam där de bland annat nämner att krämen(?) innehåller "superfruktextrakt".
* Siba: Ni suger fortfarande och jag har INTE förlåtit er.
* Gevalias "Jah Roast": Negrer och frukt gör mig inte sugen på kaffe.
* AD Bildelar: Jag vill tro att det är "lite på skoj", men jag är rädd för att de faktiskt tror att man säger "det är nemas pråblemas".
* Alla lokalreklamer. Jag vet inte om man ska bli förbannad på företagen som köpt och godkänt reklamfilmerna, eller på amatörerna som producerat dem.
* Comhem, det är gulligt att de försöker vinna våra "young professionals" hjärtan, men det har aldrig riktigt funkat för mig, och nu känns Judith & Judith mest bara jävligt uttjatade. I synnerhet "de pratande bebisarna".
* Riesen, Merci och andra störda, dubbade konfektreklamer.
* Alla jävla reklamer för billiga baginabox-viner.
* Betsson med deras avskyvärda "Måååndag, tiisdag onsdag toooorsdag, fredag lördag sööööndag". Nu verkar de t o m själva ha insett hur dålig låten/texten är, och ber helt öppet om hjälp att göra en ny låt.
* Postkodlotteriets(?) reklam med killen som sjunger om att slippa byta däck, och tjejen med den fula morgonrocken och kaxiga uppsynen som sjunger om att "strunta i all tvätt".