2012-05-24, 14:45
Medlem
horomhebs avatar
Det är väl ComHem som har dom skrikande ungarna i blöjor? Genomvidrig!
All reklam där någon viskar, kan inte höra det - ryser av obehag!
All reklam där människor verkar totalt saliga bara av att använda en viss produkt är vidriga, och där tar nog Pringlesreklamen priset. Mängder av snabba klipp på unga (och PK-korrekta: vita, asiater, färgade) människor som har hur kul som helst när dom äter sagda skit-vara. Som det inte vore nog hör man när det knapras och i slutet ser man dom allihop tillsammans när dom balanserar skiten på näsan och annat trams.
Citera
2012-05-25, 14:59
Bannlyst
Jag hatar den jävla bögen som kommer ut från frysen "fiskpinnar blablabla" "fiskpinnar,twittra,haschtag,ibiza" blir så jävla sur. Även den från synsam\specsavers när hon pratar helt perfekt och avslutar med "priskriget fotsätter. Sätter min högra kula på att dom gör så med flit så man ska komma ihåg det

Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Volvo: En snubbe som ser ut som en pundare springer ut med sitt tennisrack och kör i väg med sin Volvo V60. Sen sitter han liksom och "dansar" i bilen, och trummar på ratten och spelar med händerna i luften. Vanligt i reklamfilm (tänker på den där snubben som vunnitemycket pengar och åkte omkring med KIZZ eller vad de heter på flaket eller i baksätet). Tur att man slipper se sånt i verkliga livet.

Volvo reklamen är ju den bästa! Ohh ohh go with you head i know ohh

Edit: Glömde H&Ms reklam med hon tjejen som säger "Glöm less is more sätt på massa accesoarer" det är just när hän säger accesoarer jag blir störd!
Senast redigerad av KravallBroder 2012-05-25 kl. 15:21.
Citera
2012-05-25, 16:24
Medlem
Kia Dubstep competition 2012

Någon skit som spelas på varannat YouTube-klipp jag besöker. Volymen är, precis som i TV, högre än det program man ska se på och så kommer det nåt jävla "SSSSSSSCCCCHHHHHHHHHH-" ljud följt av dubstep-wobblande.

Fy fan vad jag hatar YouTube för att de horade ut sig.

Citera
2012-05-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Sätter min högra kula på att dom gör så med flit så man ska komma ihåg det

Men det är ju självklart att reklam görs så att den ska sticka ut, märkas, folk ska skratta eller bli irriterade och blir folk arga så funkar det med...Reklam är inte bara information, det skulle vi inte bry oss om. Vore det en text med info...köp tandkräm. vem f*n skulle bry sig.
Reklammakarna har lyckats med sin uppgift att nå ut till vanligt folk när det tillomed finns en tråd som denna. All reklam är bra reklam, även om den är dålig
Citera
2012-05-25, 20:52
Medlem
Min brors kusins avatar
Byggmax reklam tar ju priset med alla dessa töntar som medverkar. Förra gången var det en kåboysskåning som inte gick att förstå, nu är det en urfånigt par där kärringen skrattar hysteriskt och gubben nog blev gubbe visd 25 års ålder. Han har på sej en sådan där typisk husvagnsjacka också. Han gillar säkert dansband och Elvis och kallar tanten för frugan
Citera
2012-05-26, 00:23
Medlem
Älskar Byggmax reklam med han som säger "Billigt! Billigt. Billigt? Billigt!" och frugan som garvar gott

Men hatar däremot CARFAX

"-Ta reda på om bilen kroc......................kats, stulits eller hur långt den har gått!"

Varför gör han Europas längsta paus i ordet 'krockats'?! Och att han dessutom talar med sådan tillgjord klämtjäck, "supermysig" röst gör INTE saken bättre.

Urk.
Citera
2012-05-27, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Älskar Byggmax reklam med han som säger "Billigt! Billigt. Billigt? Billigt!" och frugan som garvar gott

Men hatar däremot CARFAX

"-Ta reda på om bilen kroc......................kats, stulits eller hur långt den har gått!"

Varför gör han Europas längsta paus i ordet 'krockats'?! Och att han dessutom talar med sådan tillgjord klämtjäck, "supermysig" röst gör INTE saken bättre.

Urk.
hahaa hörde den tidigare idag...eller igår, kl är mycket...och uppmärksammade den där lite långdragna kroc........kats. Jag retade mig på den reklamen innan för att han låter som att han riktar sig till femåringar med sin Björne-röst.
Citera
2012-05-27, 22:10
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78

Fy fan. SKulle vilja skjuta karln och trösta hans efterlevande med att kulan var billig
Citera
2012-05-27, 23:37
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Byggmax reklam tar ju priset med alla dessa töntar som medverkar. Förra gången var det en kåboysskåning som inte gick att förstå, nu är det en urfånigt par där kärringen skrattar hysteriskt och gubben nog blev gubbe visd 25 års ålder. Han har på sej en sådan där typisk husvagnsjacka också. Han gillar säkert dansband och Elvis och kallar tanten för frugan
Fruktansvärd. Helt enkelt fruktansvärd. Inge, som gubben heter, är väldigt lik kärringen till utseendet. Är de månne ett syskonpar som lever ihop och idkar familjefest?
Citera
2012-05-28, 00:00
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Fruktansvärd. Helt enkelt fruktansvärd. Inge, som gubben heter, är väldigt lik kärringen till utseendet. Är de månne ett syskonpar som lever ihop och idkar familjefest?
Ger mig fan på att hon fick stryk när kameran slogs av eftersom hon skrattade åt honom
Citera
2012-05-28, 23:08
Medlem
drunken-sailors avatar
1. all upplev mer med bredbandsbolaget.

2. den där pundaren i Volvoreklamen som tar med sig sina kompisar och sjunger, stör mig mest på fettot med skägg i passagerarsätet.

3. Den pårökta idioten från öb reklamen som står och vrålar hur nyttiga fiskpinnar är.. "twittra, bubblor" HÅLL KÄFTEN!

4. ALLT med dom två helvidriga kärringarna judit och judit. I synnerhet den när en av dom är pirat, och helt plötsligt kommer en liten äckling ungjävel med peruk och utbrister "jag har baajsat!"

"ojojoj då får vi pausa" sen står den där ungen där och trycker ut magen och hostar till, innan en av dessa feta kärringar kommer och luktar henne i röven och knatar iväg med ungjäveln och ser så självbelåten ut så de fan bär av... DRA ÅT HELVETE FÖR FAAAAN!!

5. Lendokvinnan tänker jag inte ens påtala, avskyr den kvinnan.

6. JOOOHHAAAAN!! "alla verrkar såå sjuukt prowocerad av min gaamla telefån, vaa äe're om?" jag önskar denna reklamregisör allt ont!

ja finns hur mycket mer som helst, jag hatar all reklam
Citera
2012-05-30, 09:54
Medlem
Mrtrivials avatar
Cykel på köpet med Dogge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem