2005-05-19, 09:13
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damongo
jo men stryper du katt fan så köper hon ingen mer katte mat och då slippar man henne också hehe

"Kinääsisk kattemat"
Citera
2005-05-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Det finns inget värre än den hutlöst vidriga reklamen med en massa sura barn som skakar på huvet för att dem inte får godis kex etc, samtidigt som en migränframkallande röst sjunger något vidrigt i still med nono och så säger barnrösten: men jag vill ha! som bara småbarn kan.

Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
är det vikingline? haha har inte sett den innan men nu har jag sett den två gånger på kort tid!.

Citat:
Ursprungligen postat av Misanthropique
Nä, Vikingline är det inte. Är det inte Danonino eller nåt sånt skit? Man skryter om att det är gott, men utan vanligt socker. Ja, fruktos i enorma mängder är jättenyttigt. Nån sån produkt är det i alla fall.

Är du säker jag har sett den vikingline massa gånger men ingen annan med massa barn och i den vikingline är det massa barn och en låt där nån sjunger nonono, sen sätter den igång och så står det nåt i stil med "dansgolv både för gamla och små"
Citera
2005-05-21, 09:18
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,648458,00.html

Skönt att slippa se den jävla kattmatsreklamen mer. De kunde gott tagit bort samurajjäveln också när de var i farten, med den (tidigare) kinesiskatalande dottern. Jävla klantarslen till reklammakare.
Citera
2005-05-21, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av absolut revolt
Jag förstår inte hur kan det vara nyttigt och gott på samma gång uäh

Det där är den i särklass mest irriterande reklamfilmen idag.
Jag vill knäcka reklammakarnas näsryggar med ett basebollträ.
Citera
2005-05-21, 14:30
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRA

Skönt att slippa se den jävla kattmatsreklamen mer. De kunde gott tagit bort samurajjäveln också när de var i farten, med den (tidigare) kinesiskatalande dottern. Jävla klantarslen till reklammakare.

"En dröm för samuraien"

Konstigt att ingen anmält den till Rasistombudsmannen ännu..
Citera
2005-05-21, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JRA

Hahaha för mig hadde dom gärna fått fortsätta sända den haha så underbart värdelös reklam .Förresten någon som vet vart man kan få tag i denna reklamfilm?
Citera
2005-05-22, 16:50
Medlem
Vrövhåls avatar
Kattmatsreklamen slipper jag gärna,men Mr Yamamoto är ju cool.
Citera
2005-05-23, 01:28
Medlem
FREAKSCENEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
Kattmatsreklamen slipper jag gärna,men Mr Yamamoto är ju cool.

ja instämmer. han va ju askool med sitt samurajsvär å sin rustning, satt till och med å åt med den
Citera
2005-05-23, 01:32
Medlem
FREAKSCENEs avatar
en reklam som e riktigt äcklig är Zon-salvan! vafan e det för äcklig kärring som dom hittat? fan hennes arm e ju gigantiskt fet, måste dom visa det på tv, man mår fan illa av den.
å i en annan e det en gubbe som smörjer sig innanför overallen, vafan han har ingen tröja under den, fan va skabbit, jävla svett-äckel-naken gubbe!
Citera
2005-05-23, 01:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
den där om myterna kring astma. Va fan säger ungen på slutet "... redan dig" Fan lär dig prata prdentligt eller håll käften så att jag inte skjuter skallen av dig.

att whiskas reklamen slutat är bra, dock förstår jag inte kritiken. Tyckte mest den var usel och jävligt idiotisk.
Citera
2005-05-23, 11:15
Medlem
John Silvers avatar
reklamen med killen som kommer hem och byter om till en fluor tant och sen går in i sin dotters (?) rum är helt obegriplig.
Citera
2005-05-23, 17:14
Medlem
Folk skall vara jävligt glada över att de slipper lokal göteborgsreklam. Samma
skit har vevats i flera år nu, med Glenn Hysén och Kurt Olsson som kränger kylskåp kryddat med "vitsar". :shoot2:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in