2011-11-03, 18:24
Medlem
swebarbs avatar
BBB är ju fan ändå helt cp, enda dom gör är sjunger som idioter? vafan är det för reklam egentligen.. ska man bli så löjligt glad av internet och tv eller.. jämfört med deras konkurrenter så är dom alla fall helt ok.
Citera
2011-11-03, 19:56
Medlem
gugglianos avatar
undrar hur långt reklamvärlden tänker dra"dum bimbo som knullat sig till USA"-vinkeln. Redan montazami's första var ju jobbig, nu har hon ju flera olika, plus hon som sitter på båten och pratar om poker, det är väl silvstedt? Sjukt jobbigt fenomen
Citera
2011-11-07, 21:10
Medlem
tehFAPs avatar
Alla Halebop reklamer, Comhems bebis reklam, Sibas "I Fabians värld" reklam och Betsafe reklamerna med den där jävla tjejen som blandar engelska och svenska.
Citera
2011-11-08, 22:15
Medlem
Den där jävla reklamen med gammelhoran "Och de 3 funderade på..." spyyyr!
Citera
2011-11-08, 23:55
Medlem
gugglianos avatar
Ravelli-reklamen är rätt jobbig, och även reklamen för crunchos,
Citera
2011-11-11, 09:35
Medlem
Finns nån reklam som jag tror går på 9an, där folk sätter ihop sina egna TV-tablåer.

Där finns en reklam med en pappa och hans dotter, och ungen stör mig nåt otroligt! Farsan börjar med att säga "Först ser vi Katten Gustaf" och den tandlösa flickan utbrister jordens värsta klagorop "Näääeeeeeeeeeeeej!!!!"

Det stör mig sanslöst mycket. Med risk för att låta som en fossil kan jag säga att på min tid var veckans höjdpunkt att sitta igenom ett helt Lilla Sportspegeln bara för att få se 5 minuter Tom & Jerry. På lördagsmorgnarna ställde man väckarklockan för att se 5 minuter Hacke Hackspett.

Flickan reagerar som att Katten Gustaf var något hon blev tvingad att se på, jävla bortskämda unge.
Se nu på tecknad och håll truten för böveln.
Citera
2011-11-11, 12:11
Medlem
_Strebers avatar
Michelin-reklamen med idioten som "kör till jobbet varje dag men en dag gick allt på tok" eller vad de nu säger, och den töntiga musiken och animationen och allt. Helvete vad jag retar mig på den just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Den där jävla reklamen med gammelhoran "Och de 3 funderade på..." spyyyr!

All Loka-reklam blir rätt löjlig när man tänker på att vattnet kommer ur vattenkran i en fabrik och att vi har minst lika bra kranvatten hemma i våra bostäder.
Citera
2011-11-12, 00:38
Medlem
gugglianos avatar
idioten som pratar om MTV-såpan degrassi, och uttalar det "brittiskt", dvs, "Degraasi". Låter förjävligt
Citera
2011-11-12, 08:35
Medlem
cerns avatar
Nu måste det vara giovarianna pasta-reklamen som är värst med kvinnan i bakgrunden som säger "la pastafriska nomero uno in Italia!" spyr!

Vitaeproreklamerna som aldrig tar slut!
Citera
2011-11-13, 09:18
Medlem
Lost Horizons avatar
Bafucinreklamen är fruktansvärd, dock undrar jag om någon av er vet om den finns på internet att se? Jag ska göra en analys på den, (självplågan)
Citera
2011-11-13, 09:30
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost Horizon
Bafucinreklamen är fruktansvärd, dock undrar jag om någon av er vet om den finns på internet att se? Jag ska göra en analys på den, (självplågan)
Kolla youtube, där brukar de lägga upp reklamfilmer.
Citera
2011-11-13, 09:51
Medlem
Lost Horizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Kolla youtube, där brukar de lägga upp reklamfilmer.

Jag har kollat Youtube och Google men inte hittat något tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in