2010-08-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbbe
Kan man få en länk
tror de pratar om scandianavian photos reklamfilm, http://www.youtube.com/watch?v=aAZul6yI2lg
Citera
2010-08-09, 20:48
Medlem
encephalizations avatar
"Kvinna anmäler ostföretag för hålreklam" - http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7592194.ab

Herrejavlar. Ibland undrar man ju vad det ar for fel pa folk..
Citera
2010-08-10, 11:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
"Kvinna anmäler ostföretag för hålreklam" - http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7592194.ab

Herrejavlar. Ibland undrar man ju vad det ar for fel pa folk..

Jag fattar inte, hur kan hon få det till en sexuell anspelning?
Citera
2010-08-10, 14:31
Medlem
GelBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Den kom upp precis på teven när jag läste ditt inlägg, så det måste vara ett tecken för att jag ska dela med mig av mitt hat mot denna usla reklamfilm. Vad är poängen egentligen? Någon äldre herre sitter och mumlar något ohörbart till uppenbart ointresserade människor som verkligen inte vill ha med honom att göra. Har säkert sett den ett femtiotal gånger men lyckas aldrig bli ett dugg klokare...

Menar du mytoman norrmannen i djungelhjälm som skryter att han varit på Hajfiske på titicacasjön med Thor Heyerdal
Citera
2010-08-10, 23:43
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GelB
Menar du mytoman norrmannen i djungelhjälm som skryter att han varit på Hajfiske på titicacasjön med Thor Heyerdal
Ja, exakt! Vad är meningen med den reklamen egentligen, fyller han något syfte? Jag är väldigt imponerad att du har lyckats uppfatta allt det där, får försöka spetsa öronen mer nästa gång.
Citera
2010-08-12, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norez
Nån som sett den nya där någon retarderad person hoppar omkring i skogen och sniffar på blommor med sin fågel mask, samtidigt så är där nått misslyckat band som spelar musik vid en sjö.

kan ni gissa vad den handlar om?

gissat klart?

kunde inte komma på det?

det handlar om en KAMERA!!!!

Förutom att jag faktiskt tycker det är en mkt bra låt (Monty, f.d. Montt Mardié) så är det delar från låtvideon dom spelar up i reklamen. Och grejen med det hela är att hela låtvideon (reklamfilmen that is) är inspelad med kameran dom gör reklam för.

Så gissningar överflödiga fortsättningsvis, bra reklam i mina ögon.
Citera
2010-08-13, 12:05
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Ja, exakt! Vad är meningen med den reklamen egentligen, fyller han något syfte? Jag är väldigt imponerad att du har lyckats uppfatta allt det där, får försöka spetsa öronen mer nästa gång.

Det värsta med den reklamen är ju kvinnorösten i slutet "det är Rusta det"

Att man sen får se reklamen femtielva gånger när man för en gång skull ser ett TV4 program gör ju inte saken bättre......
Citera
2010-08-13, 13:31
Medlem
GetAReps avatar
Den där jävla Activia-reklamen.
Asså fyfaaaan asså, vad menar dom med att stå och välja en halvmålad gul planka vs. två stycken halvmålade röda plankor?! Och sen säger dom: Eller så kanske vi ska ta den här istället? Eller hur?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!
Blir så jävla förbannad på detta horiga val av plankor, vad fan ska dom med två halvmålade röda plankor till. Sen så har kärringen redan uppnat den jävla yoghurt förpackningen när den andra horan säger: Det är en yoghurt.
MEN SOM ATT HON INTE HAR MÄRKT DET REDAN DITT JÄVLA FITT-CP!
Blir så jävla arg på dom idioterna som gjort den jävla reklamen.

Förlåt om jag överreager lite men den där reklamen asså, and that's what grinds my gears.
Citera
2010-08-14, 00:03
Medlem
HälsingeBockens avatar
SSU + LO kör just nu en riktigt dålig TV-reklam:
http://www.youtube.com/watch?v=NsaG9BgL4wA

Citat:
Visst blir man förvånad...
...när unga har jobb
Menar man att ungdomsarbetslösheten egentligen borde vara 100%, eftersom man är förvånad att det faktiskt finns några ungdomar som har jobb???
Citera
2010-08-14, 13:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
jag fattar inte reklamen för kingsörnen pasta. Må vara dum i huvudet, men jag hajjar verkligen inte vad de menar. Ungen vägrar äta, pappa går och då börjar ungen äta.
Citera
2010-08-14, 14:42
Medlem
Toomss avatar
Fanns (finns?) någon reklam för någon typ av finnborttagningskräm som var så förbannat dålig. Var två "skatekillar" varav den ena hade fått en finne, och dubbningen och dialogen var så pinsamt kass. "Men det är ju fest om två dagar!"
Citera
2010-08-14, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tooms
Fanns (finns?) någon reklam för någon typ av finnborttagningskräm som var så förbannat dålig. Var två "skatekillar" varav den ena hade fått en finne, och dubbningen och dialogen var så pinsamt kass. "Men det är ju fest om två dagar!"

Haha, den är ju bra.

Är verkligen en brutal finne grabben har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in