2010-08-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nissish
http://www.postalgold.se/omoss

En of story!

Fy fan vilken dubbad smörja. Hur dyrt kan det egentligen vara att filma om samma scen med svenskar?
Dubbrösten på kärringen gick av för hackor faktiskt, usch.
Citera
2010-08-03, 19:12
Medlem
Norezs avatar
Nån som sett den nya där någon retarderad person hoppar omkring i skogen och sniffar på blommor med sin fågel mask, samtidigt så är där nått misslyckat band som spelar musik vid en sjö.

kan ni gissa vad den handlar om?

gissat klart?

kunde inte komma på det?

det handlar om en KAMERA!!!!
Citera
2010-08-03, 23:43
Medlem
nuttymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norez
Nån som sett den nya där någon retarderad person hoppar omkring i skogen och sniffar på blommor med sin fågel mask, samtidigt så är där nått misslyckat band som spelar musik vid en sjö.

kan ni gissa vad den handlar om?

gissat klart?

kunde inte komma på det?

det handlar om en KAMERA!!!!

Den är det absolut värsta just nu, till råga på allt kan fjantarna inte ett dugg om musik och sång och allt däremellan
Citera
2010-08-03, 23:45
Bannlyst
Colgate? reklamen när dom står i ett centrum och ska dricka IS-vatten efter dom tagit tandkräm i munnen.........

Jag stänger av TV,n när den kommer för jag skämms så mycket.
Citera
2010-08-05, 06:19
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Unicef: Räddar vi bara ett enda barn är det värt alla pengar i världen. Alla barn barn förtjänar att leva...alla.

Maken till gråtmild och spyfärdig reklam var det länge sen jag såg. När han sitter och stryker barnet över huvudet *spy* Skulle inte tro att det är värt att slösa bort alla pengar på ett enda barn heller din idealistiska fjant.

Det är ju värst när det är kändisar som horat ut sig till dessa och andra penningsugande stiftelser. Ingvar oldsberg tex: "jag ger några hundralappar, det kan du också göra" Nä, serru, ingvar, jag måste tyvärr jobba hårt för en sketen lön, och har inga hundringar att ge, så håll din käft ditt skalliga as.

Persbrandt är inte mycket bättre när han orerar om sin givmildhet och empati.. Han kan väl näppeligen spendera penningarna på annat än alkohol, det jävla fyllot.
Citera
2010-08-06, 17:35
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suicide Nation
Den jävla reklamen som dom sänder var och varannan minut på ZTV och MTV där det är någon dräggig fjortisröst som förklarar att man för 30 kr i månaden(tror jag) kan få en massa ''heta'' bilder och ringsignaler till mobiltelefonen. Är jag den enda personen i ''fjortisåldern'' som aldrig har fått användning för en mobiltelefon med en massa sketna loggor, ringsignaler och diverse annat skräp som bara kostar en massa pengar i onödan u.u?

Nej, det finns liksom gratis på internet.
Citera
2010-08-06, 21:25
Medlem
Trinnits avatar
Störigaste reklamsnutten just nu är annars postens som de kör på Spotify. Fy fan vad jobbig den är. Det är en kvinna som läser upp reklamen och hela tiden skrattar- helt värdelös och galet irriterande. Jag måste stänga av varenda gång den körs, jag orkar inte lyssna på den.
Citera
2010-08-06, 23:08
Medlem
"Programmet presenteras av bredbandsbolaget, döh!"
Citera
2010-08-07, 02:07
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKillerSwede
Jag HATAR den där Rusta reklamen

Nån mer som gör det eller är jag ensam?
Den kom upp precis på teven när jag läste ditt inlägg, så det måste vara ett tecken för att jag ska dela med mig av mitt hat mot denna usla reklamfilm. Vad är poängen egentligen? Någon äldre herre sitter och mumlar något ohörbart till uppenbart ointresserade människor som verkligen inte vill ha med honom att göra. Har säkert sett den ett femtiotal gånger men lyckas aldrig bli ett dugg klokare...
Citera
2010-08-07, 10:19
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
"Illaluktande flytningar" och diarréreklam är skit.
Citera
2010-08-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuttyman
Den är det absolut värsta just nu, till råga på allt kan fjantarna inte ett dugg om musik och sång och allt däremellan

Ja, helt sjuk jävla dålig reklam! Dom som står och sjunger tror dom är så jävla bra också. Och vem trodde det handlade om en kamera?!
Citera
2010-08-08, 19:21
Medlem
abbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toolmate
Ja, helt sjuk jävla dålig reklam! Dom som står och sjunger tror dom är så jävla bra också. Och vem trodde det handlade om en kamera?!

Kan man få en länk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in