2010-06-24, 19:09
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jag hatar den reklamen för LIDL då de visar en lyxbutik och sen pratar om att bara ställer in kartonger och lyxar till det med att öppna kartongerna ..
"men vi har valt att lyxa till det lite... och ÖPPNAT kartongerna åt er". Helvete vad jag stör mig på honom och hela reklamen.

Reklamen jag inte förstår ett skit av, seriöst inte alls, måste vara Coca-Cola Zero reklamen. Den reklamen där en kille vaknar upp bredvid ett ONS, hon går och duschar och pappan ringer på dörren. So far so good, eller?

För då rusar ett SWAT-team in genom fönstren och skjuter ut gasmask på hunden samt nytt täcke på sängen och killen signalerar till tjejen att han ska ringa henne, han tillsammans med SWAT-teamet försvinner iväg... OCH HELA KVARTERET SPRÄNGS I LUFTEN! Vad i helvete?!
Citera
2010-06-25, 00:32
Medlem
Kalaspetters avatar
Mår illa av Oreo-reklamen..
Citera
2010-06-25, 00:59
Medlem
Skogsvildens avatar
http://www.oreo.eu/oreo/page?siteid=oreo-prd&locale=sesv1&PagecRef=618

Men för i helvete.
Citera
2010-06-25, 04:14
Bannlyst
Hatar den där fula horungen i jetpack i Bredbandsbolagets reklam. Han flyger runt och sjunger med en knackig osäker jävla röst.
Får psykbryt a lá pungbråck varje gång horan dyker upp i tv-rutan.

Klarar inte mer!
Citera
2010-06-25, 12:35
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvilden

Men för i helvete.
"Vrid, slicka och doppa"
"Kexet som samlar hela familjen"

Vidrig reklam på alla sätt och vis.
Citera
2010-06-25, 15:03
Medlem
Huntards avatar
Bredbandsbolagets reklam är fan den värsta smörjan de spottat ur sig på senare tid HATAR den där jävla reklamen med massa idioter som står och sjunger om bredbandsbolaget. Det är pinsamt att se den och så försöker de vara lite "moderna" och locka den yngre publiken med ett dåligt försök till att likna en Orc från World of Warcraft.
Citera
2010-06-26, 11:20
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Jag hatar den reklamen för LIDL då de visar en lyxbutik och sen pratar om att bara ställer in kartonger och lyxar till det med att öppna kartongerna ..

Den är fördjävlig! Han verkar otroligt stolt över skitbutiken LIDL med sin överlägsna och löjliga ton.
Citera
2010-06-26, 17:08
Medlem
swedishsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspetter
Mår illa av Oreo-reklamen..

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvilden

Men för i helvete.

Förmodligen de minst goda kexen som finns på den internationella marknaden. Amerikanska ungar som kommer hit dööör när de får raida ett svenskt snabbköp på svenska kakor.

Reklamen är dock bra, svenskar konsumerar amerikanska produkter fullständigt okritiskt, och därvidlag fungerar den.
Citera
2010-06-26, 18:26
Medlem
ugglapugglas avatar
Bredbandsbolagets reklam med Daftpunk låten, är så äckligt trött på den låten.
Citera
2010-06-26, 20:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntard
Bredbandsbolagets reklam är fan den värsta smörjan de spottat ur sig på senare tid HATAR den där jävla reklamen med massa idioter som står och sjunger om bredbandsbolaget. Det är pinsamt att se den och så försöker de vara lite "moderna" och locka den yngre publiken med ett dåligt försök till att likna en Orc från World of Warcraft.

den med ett monster på trummor och en tjej på xylofon mm ?

hm annan ful reklam är när en unge klätt ut sig till Peter Antoniette (hur han nu stavar sitt namn fotbollstränaren, den tyske knubbige
det är något om Mediamarkt om att man inte ska betala allt på en gång, för det är som att äta en (färskpotasis ?) stor som en gubbe eller så
Citera
2010-06-27, 08:40
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

hm annan ful reklam är när en unge klätt ut sig till Peter Antoniette (hur han nu stavar sitt namn fotbollstränaren, den tyske knubbige
det är något om Mediamarkt om att man inte ska betala allt på en gång, för det är som att äta en (färskpotasis ?) stor som en gubbe eller så

ja alla dom med ungen suger hårt
Citera
2010-06-27, 13:41
Medlem
Bastiljens avatar
jag känner en stor ondska växa inom mig när jag hör:
"sms:a låååna! sms:a låååna! sms:a låååna!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto