2009-08-19, 10:33
Medlem
Kånkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
MIN MAMMA KAN TROLLA HON KAN GÖRA VANLIGT KRANVATTEN TILL BUBBELVATTEN HON ÄR HELT MAGISK.

Ryser när äckelungen säger bubbelvatten.
hahaha jag hatar den med!
Och din signatur, idioten från hamsterpaj som gnällde på sin kille
Citera
2009-08-19, 20:44
Medlem
Tror att den finns med här men jag hatar verkligen denna reklamen! Byter ALLTID så fort den kommer upp, jag snackar om http://www.youtube.com/watch?v=I4R1JMXFAg4
Citera
2009-08-19, 22:19
Medlem
Mr Orbifolds avatar
Den där right livelihood award reklamen på spotify
Citera
2009-08-19, 22:19
Medlem
BluesPowers avatar
Fredagsmys
Spyr fan varje gång jag ser den där äckliga negerpappan och hans hyperaktiva negerbarn!!! död åt OLW!!!
Citera
2009-08-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Orbifold
Den där right livelihood award reklamen på spotify

Precis, de gör fel helt enkelt. Jag har hört reklamen kanske 10 gånger men aldrig lagt den på minnet, till stor del för att de pratar engelska.
Det är väldigt misslyckat att göra engelsk reklam på svenska Spotify, likadant för Daniel Lindströms jävla skämt till svengelska-reklam.
Citera
2009-08-19, 22:44
Medlem
Qnazels avatar
"Lita på rosa!!!"

Jag dör av alla de reklamerna. Enda reklamen jag direkt byter ifrån, oavsett hur seg jag är eller hur långt bort fjärrkontrollen är.

"Lita på rosa!!!!"
Citera
2009-08-20, 00:06
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazel
"Lita på rosa!!!"

Jag dör av alla de reklamerna. Enda reklamen jag direkt byter ifrån, oavsett hur seg jag är eller hur långt bort fjärrkontrollen är.

"Lita på rosa!!!!"

Jag håller med dig.Den är sjukt störig.Om jag träffar någon bakom reklamen kommer de att höra ''Lita på farbror Irmscher och köttyxan''
Citera
2009-08-20, 05:38
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
"Min mamma kan trolla, hon är heeeelt magisk", sodastream..... DÖD åt ungjäveln, och åt alla andra reklamer med barnröster för den delen också.

Ja, för fan. Om ungen sa: "Min mamma är helt magisk, hon kan ta kuk i tre hål!" vore det lite kul i alla fula fall. All kuksugande reklam TV4 kör nu i samband med friidrotts-VM irriterar, delvis såg vi under senaste dagarna på en TV utan fjärrkontroll, vilket gjorde mig medveten om svineriet...särskilt den här "vita- kvinnor-knullar-negrer"-reklamen om nåt jävla "fredagsmys" är enerverande.
Citera
2009-08-20, 08:20
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Men den är lite vemodig också den där "Min mamma är helt magisk...", man tänker på hur gärna mammor vill bli älskade tillbaka av sina barn men hur sällan de åtminstone offentligt kan bli det mellan barnens säg 5-25 års ålder. I brist på bättre får de väl gå och köpa en sådan där läskmaskin och låtsas att det är deras egna barn som uttrycker uppskattning för dem.
Citera
2009-08-20, 15:03
Bannlyst
Snorungen ni snackar om sodastream, hans morsa? MILF!!! kul om ungen sa , min morsa är värdens jävla milf och hon suger av alla hon känner! Gör som jag och stäng av ljudet och titta bara på milfen

All svensk reklam är åt helvete värdelösa, men det är ju för sig alla svenska filmer också så va fan har man att förvänta sig? ^^ det var bättre reklam för.. nu vill man bara hugga varenda jävel som är med på reklamen, fitthuvuen hela högen
Citera
2009-08-20, 15:06
Bannlyst
Im so happy im so glad that i got you! i like to thank you, and thank you means merciiii! merci my little friend for saying thanks, merci for being.. fuck off din smöriga fitt helvete!
Citera
2009-08-20, 19:58
Medlem
_Archs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluesPower
Fredagsmys

Haha. Nån mer än jag som tycker att dom där wannabe-punkungarna ser ut som dom absolut inte ville vara med i TV? Undrar vad dom har gjort för jävelskap för att bli dittvingade? Pappa står i kulissen med hagelbyssan laddad - "Sjung ungjävlar, annars smäller det!" "Visa lite inlevelse för fan!"

Jag gör i alla fall ett aktivt val när jag köper snacks numera - Estrella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in