Citat:
Ursprungligen postat av dw89
- Den där irriterande skiten på radion för stenskott eller vad dem nu vill... "Sammglas evi, sammglas ebra" eller nåt. Hör den varenda jävla gång jag sätter mig i bilen och varje gång för jag lust att skicka en panter på missfostret som ligger bakom detta förståndshandikappade försök att sälja.. Ja, vad fan vill dem sälja egentligen?
- Cillit Bang... Dubbade röster.
- Lätta. Igen, dubbade röster, men sämre än vanligt den här gången. "Ska vi gå, hitåt?" "Nej. VI GÅR DITÅT!!!!" "Å-kej". Brr
- "Jag vill ha en tjej. Gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inget annat sääääääätt?". Varför började dem sända denna igen? 
Gillar man inte krogen och fattar inte internet så är det väl inte konstigt att han inte får en tjej heller. Han förtjänar att vara ensammen. Och omyndigförklaras.
Mina värsta:
* Garnier med Phernilla Walgren. Jag hatar den människan, får upp lite lite kräks i munnen när den sänds.
* Icareklamen med praktikanten Jerry som har downs syndrome. Den är inte rolig och den är bara tragisk.
*Samtliga tandkrämsreklamer när jag dels blir tvungen att kolla på en ful dataanimation på några jävla tänder och sen se nån jävels fula leende för de är så jävla glada över att de borstat tänderna. Och fått en tandblekning innan de började spela in reklamen.
Den västa, som jag tror de slutat sända nu, var för nån salva vid munsår.. tror inte det var Anti men kan varit den.. nån brud som plötsligt fick en klocka på läppen och sen medan hon förklarade hur bra den jävla salvan var så gnuggade hon på klockan så den försvann. Äckligt störande. Reklamen för Anti var också vidrig, då de tagit nån tjej, med de gulaste tänderna in the history of mankind.