2009-10-10, 01:26
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pombah
Det finns ju någon jävla bokreklam där en morsa ska berätta en godnattsaga för sin unge och inleder med "Det var en gång en schu-schi-schuuschuu-scheeee-scho-SCHUUUFFFF......FRISÖER!". Fyfan vad den reklamen är irriterande. Morsan sitter där och låter som ett mongo medan ungen ligger helt chockad i sängen.
Reklamen dyker jämt upp när jag sitter och äter så jag får lust att kasta gaffeln genom teven.

McDonalds va? Barnböcker med Happy Meal..
Citera
2009-10-10, 21:15
Medlem
Pombahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
McDonalds va? Barnböcker med Happy Meal..

Så kan det nog vara.
Citera
2009-10-12, 20:44
Medlem
weirdwolfs avatar
att välja värsta reklamfilen är inte lätt då konkurrensen är mördande hård. Den som orsakar mest ilska hos mig för tillället är Volkswagen-reklamen där en man matar sin bil med bensin. Upplägget hade kanske kunnat göras kul men...

1. Varför är reklamen på tyska?! Jag blir inte sugen på att köpa något när jag hör någon prata tyska. Snarare tvärtom.
2. Vart har dom hittat det där kräket som har huvudrollen? Han ser ju för fan ut och beter sig som en ännu äckligare version av Berlusconi.

Citera
2009-10-13, 16:00
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdwolf
att välja värsta reklamfilen är inte lätt då konkurrensen är mördande hård. Den som orsakar mest ilska hos mig för tillället är Volkswagen-reklamen där en man matar sin bil med bensin. Upplägget hade kanske kunnat göras kul men...

1. Varför är reklamen på tyska?! Jag blir inte sugen på att köpa något när jag hör någon prata tyska. Snarare tvärtom.
2. Vart har dom hittat det där kräket som har huvudrollen? Han ser ju för fan ut och beter sig som en ännu äckligare version av Berlusconi.

Fyfan vad jag hatar den där jävla människan.

På vilken anstalt hittade dom honom egentligen?
Citera
2009-10-13, 19:19
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

Yes, fy faaaaaaaaaaaaaan va den reklamen är vidrig.
Citera
2009-10-13, 20:17
Medlem
Den där jävla Würth-reklamen, jag vill fan slå in nyllet på den där glada snubben!
Citera
2009-10-13, 21:37
Medlem
Gothicas avatar
Citat:

HATA!! Och jag hatar den där jävla rösten efteråt, Wolkswagen Dass Auto

Andra jobbiga reklamer är Apoliva och Kavli... blääää
Citera
2009-10-14, 18:29
Medlem
Daniel83s avatar
Comhems är fortfarande kassast nu...jag må va trög, men jag begriper den verkligen inte
Citera
2009-10-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dw89
- Den där irriterande skiten på radion för stenskott eller vad dem nu vill... "Sammglas evi, sammglas ebra" eller nåt. Hör den varenda jävla gång jag sätter mig i bilen och varje gång för jag lust att skicka en panter på missfostret som ligger bakom detta förståndshandikappade försök att sälja.. Ja, vad fan vill dem sälja egentligen?

- Cillit Bang... Dubbade röster.

- Lätta. Igen, dubbade röster, men sämre än vanligt den här gången. "Ska vi gå, hitåt?" "Nej. VI GÅR DITÅT!!!!" "Å-kej". Brr

- "Jag vill ha en tjej. Gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inget annat sääääääätt?". Varför började dem sända denna igen?

Gillar man inte krogen och fattar inte internet så är det väl inte konstigt att han inte får en tjej heller. Han förtjänar att vara ensammen. Och omyndigförklaras.

Mina värsta:
* Garnier med Phernilla Walgren. Jag hatar den människan, får upp lite lite kräks i munnen när den sänds.
* Icareklamen med praktikanten Jerry som har downs syndrome. Den är inte rolig och den är bara tragisk.
*Samtliga tandkrämsreklamer när jag dels blir tvungen att kolla på en ful dataanimation på några jävla tänder och sen se nån jävels fula leende för de är så jävla glada över att de borstat tänderna. Och fått en tandblekning innan de började spela in reklamen.

Den västa, som jag tror de slutat sända nu, var för nån salva vid munsår.. tror inte det var Anti men kan varit den.. nån brud som plötsligt fick en klocka på läppen och sen medan hon förklarade hur bra den jävla salvan var så gnuggade hon på klockan så den försvann. Äckligt störande. Reklamen för Anti var också vidrig, då de tagit nån tjej, med de gulaste tänderna in the history of mankind.
Citera
2009-10-17, 21:59
Medlem
TheDeepSixs avatar
Dubbeldöd åt Judith och Judith!
Citera
2009-10-18, 10:43
Medlem
ICA och praktikantmongot.. jag begriper fortfarande inte poängen med den. Ska den vara rolig ? Vad är det som är roligt i så fall ?
Citera
2009-10-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
ICA och praktikantmongot.. jag begriper fortfarande inte poängen med den. Ska den vara rolig ? Vad är det som är roligt i så fall ?

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=butiker_dynamic&viewi d=1611120

Ica ska anställa mellan 500-1000 utvecklingsstörda, det är därför reklamen är på det viset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in