2009-04-01, 17:06
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Jyskreklamen. Med pannbiffarna, och dubbningen. Jag vill döda honom. Både rösten och skådisen.

Och sen det avslutande;

Hallelujah!

Undrar hur killen får jobb. Gissningsvis är hela svenska voice-over-industrin så liten och familjär att man inte kan neka honom jobb. Alla-känner-alla typ. De får ju ingen direkt feedback på samma sätt som Ica eller Posten får indikationer på missnöjda kunder, så han får fortsätta att hållas.

Men jag delar din frustration. Tror nog de flesta gör det. Killen borde lägga ner.
Citera
2009-04-04, 19:49
Avslutad
OLW-reklamen där dem trollar fram ost och säger
"nu måste du dela med dig" och så säger den andra "av de här goda?" med en total misslyckad förvrängd röst och hela reklamen har inget med chips att göra..

Den andra är felix ketchup när en gubbe sitter och försöker förstå hur ketchupen kan vara "upp och ner" och det finns även en annan lika usel variant, sockerfri ketchup tror jag det var.

På tal om dålig, äcklig reklam: kommer inte ihåg vad medecinen heter men det hade med fotsvamp att göra.
Senast redigerad av J-dilla 2009-04-04 kl. 19:51.
Citera
2009-04-04, 20:16
Medlem
CamilleDelacours avatar
Usch jag kommer ihåg en reklam som gick förut som var helt vidrigt! Det var något medel mot nagelsvamp tror jag och "ett troll" öppna en stortånagel och kröp in under
Citera
2009-04-05, 21:46
Medlem
Alla i Beroccas reklamfilmer som blir glada och hyperaktiva av de där förbannade brustabletterna.
Citera
2009-04-06, 14:38
Medlem
Knarkboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Den och idioten som säger popcornfrisyr gör mig galen.
Ja, man vill bara slå honom.
Citera
2009-04-06, 18:15
Medlem
milton76s avatar
Den nya för actimel ... jag håller på att tappa förståndet varenda gång den visas.

Tjej: som DU borde veta .... osv

Såååå jävla dålig. Vaddå? ska dom se ut som läkarstuderande? filosofistuderande? religion? rättsvetenskap? genusvetenskap? VAD?!

och så låter hon så jääävla moraliserande att jag vill slå sönder tv:n. Skriker "duktig flicka" om henne. Hon är en sån som straffar sig själv genom att inte äta om hon inte har alla rätt på tentan. Syns ju långa vägar .. vilket offer ..
Citera
2009-04-06, 18:31
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
OLW-reklamen där dem trollar fram ost och säger
"nu måste du dela med dig" och så säger den andra "av de här goda?" med en total misslyckad förvrängd röst och hela reklamen har inget med chips att göra..
Jag kollade på filmen "Hannibal" på sexan (tror jag) och i slutscenen så frågar ju lillkillen om han får smaka av Hopkins stekta hjärna. Sen slutade filmen och det var inga eftertexter utan bröts direkt till reklam - då kom den: "Nu måste du dela med dig" "Av de här goda?!" Så illa tajmat
Citera
2009-04-06, 19:34
Medlem
dannekerrors avatar
MAMMA OSTEN RYMMER!! BA BA BA BAAA BABYYY BEEEEEELLLL
Citera
2009-04-06, 22:23
Medlem
Sheiks avatar
Hatar alla dubbelmoralsreklamer som florerar ute just nu.

Friends reklamen. Jättesöt liten tjej som är "mobbad". På min tid var mobboffren tjocka glasögonormar med finnar, inte söta små tjejer.

Dove reklamen om dålig självkänsla. Varför kan dom inte ha en tjockis med dålig självkänsla? Måste det vara en snygg tjej som har det?

Vanessa Hudgens i anti-pormaskreklamen. Jojo, för hon har ju sånna hudproblem.
Citera
2009-04-06, 22:49
Medlem
Däckteam-reklamen är hemsk.
Citera
2009-04-07, 02:16
Medlem
OggeOJs avatar
Black&Deckers skruvdragarreklam

En jävla skruvdragare, batteridriven slå alla andra. Den slår till och med en sladdriven slagborrmaskin, med en hand.

Va fan? Riktigt dåligt genomtänkt...
Citera
2009-04-07, 03:11
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Den nya för actimel ... jag håller på att tappa förståndet varenda gång den visas.

Tjej: som DU borde veta .... osv

Såååå jävla dålig. Vaddå? ska dom se ut som läkarstuderande? filosofistuderande? religion? rättsvetenskap? genusvetenskap? VAD?!

och så låter hon så jääävla moraliserande att jag vill slå sönder tv:n. Skriker "duktig flicka" om henne. Hon är en sån som straffar sig själv genom att inte äta om hon inte har alla rätt på tentan. Syns ju långa vägar .. vilket offer ..
Ja, den suger verkligen. Förövrigt så gör alla svenska actimelreklamer det. Tacka vet jag de ryska, det är riktiga actimelreklamer det! http://www.youtube.com/watch?v=oD_2IN0HYaI

http://www.youtube.com/watch?v=7NxSSd-0nYk&feature=related
Senast redigerad av H0nken 2009-04-07 kl. 03:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in