2008-03-01, 22:07
Medlem
Prologics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino Den är verkligen en vidrigt pinsam följetong som får en att bli mer positivt inställd till dödshjälp...det sjuka är att den ska gälla för att vara just "typiskt svensk".

Varför tar du åt dig???

Citat:
Det mest irriterande reklamhelvetet just nu tycker jag är Volkswagens hurtfriskt lyxluderaktiga interracialreklam med den flabbande negern på TV4+, som körs hela tiden...

OjOjOj, nu kände man sig viktig
Senast redigerad av Prologic 2008-03-01 kl. 22:13.
Citera
2008-03-01, 23:01
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prologic
Varför tar du åt dig???

Jag tar inte åt mig, "känner inte igen mig" i den reklamen, om det är det du insinuerar. Den är bara lam och pinsam och stereotypt svennetöntig på ett irriterande sätt...Generellt avskyr jag all reklam, brukar ta bort ljudet och avstå från att titta, men ibland hinner man inte.

Citat:
OjOjOj, nu kände man sig viktig.

Vem känner sig viktig? Du?
Citera
2008-03-04, 11:28
Medlem
Reklamen för Situation förstår jag mig inte på

Först säger en man "Som Metro, fast dyrare" ???

Sen säger en annan man något i stil med "Stans bästa tidning..." Kvinna: "Nej!" Man: "...eller?"

Konstig marknadsföring
Citera
2008-03-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimrer
Reklamen för Situation förstår jag mig inte på

Först säger en man "Som Metro, fast dyrare" ???

Sen säger en annan man något i stil med "Stans bästa tidning..." Kvinna: "Nej!" Man: "...eller?"

Konstig marknadsföring

Alla på den reklamen ser ut som lodare, aldrig att jag skulle köpa "Stans bästa blaska"
Citera
2008-03-04, 18:00
Medlem
Snoppzors avatar
Den går inte lika ofta nu som för några månader sedan. Men jag avskyr verkligen rädda barnen-reklamen. När man ser skotthål i en skoltavla och så kommer den där gnälliga, sega låten med refrängen "I loooove youuu".

Kan dom inte få mig att vilja hjälpa dom stackars barnen istället för att tänka "med en sån reklam blir det inga bidrag".
Citera
2008-03-04, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
Alla på den reklamen ser ut som lodare, aldrig att jag skulle köpa "Stans bästa blaska"

Konstigt, vad tror du dom är?
Citera
2008-03-04, 18:38
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

det är väl några av pundarna som jobbar åt situation stockholm som man använt i filmen?
Citera
2008-03-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
det är väl några av pundarna som jobbar åt situation stockholm som man använt i filmen?

Mer oattraktiv reklam får man söka efter, när de betalar dyra pengar för reklamtid tycker man att de borde satsa LITE på att ha någorlunda attraktiva reklampelare, jag blir bara äcklad när jag ser den.
Citera
2008-03-04, 23:08
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Mer oattraktiv reklam får man söka efter, när de betalar dyra pengar för reklamtid tycker man att de borde satsa LITE på att ha någorlunda attraktiva reklampelare, jag blir bara äcklad när jag ser den.

dom hade nog kunnat ha med persbrandt och andra "riktiga skådisar", men hur trovärdigt vore det att han skulle läsa/köpa den blaskan? det ska vara sådär,släpp det nu
Citera
2008-03-04, 23:19
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Jag stör mig hårt på Unibetreklamen, den sär de sjunger - "uniiibet tja lalalala...."

Ja usch,tvi och satan vad den reklamen är jobbig.

Även reklamen då ett flertal olika personer sjunger 118 100 eller vad det nu är. Finns någon blond bimbo med som sjunger. Vill bara skala av mitt ansikte när man hör den.
Citera
2008-03-05, 00:22
Medlem
Måste säga att Telias nya när grabben fått för sig att uppträda med Cara Caraaa Miaa Caraa Cara Miaa yoooouu´re the oooone for meeee och extremt avancerade steg till det ligger bra till just nu. Står inte ut med den.
Citera
2008-03-05, 01:48
Avslutad
"Mariaaaaaaaa! You gotta see her!"
Maria Bingos hemska reklam med en massa kvinnor. Jag brukade gilla låten av Blondie men nu klarar jag inte av den längre.
Tack så jävla mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in