2007-12-20, 00:25
Medlem
cabbages avatar
DP
Citera
2007-12-20, 00:26
Medlem
cabbages avatar
Senaste reklamen jag stör mig på är när det sitter en man i soffan och går från 50 sek i vinst till 50,000 k eller vad det nu är.

Genomlyser hur jävla väl de försöker få folk att spela bort sina stackars pengar,blir för överdrivet

..Borde bannas pga. falsk marknadsföring, och låten i slutet lyfter inte direkt upp reklamen heller
Citera
2007-12-20, 12:55
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Vafalls! Är det ingen som har nämnt reklamen där skidåkaren Mattias Fredriksson, hans bror och nån tillhörande kvinna propagerar för en produkt som jag lyckligtvis förträngt.

"Ni ska fååå för slow motion!".

Citera
2007-12-21, 22:42
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Smäda icke Angelica! hon har för fasen en egen tråd, ditt fjas!

men länka dit då för helvete !

och förresten 1400-talet ringde, dom ville ha tillbaka ordet "smäda"
Citera
2007-12-22, 12:52
Medlem
Någon som kommer ihåg reklamen för nagelsvamp där en 3d-renderad 'bakterie' öppnar en stortånagel och kryper in under? Obehagligt som bara den att se.
Citera
2007-12-22, 13:28
Medlem
Reklamen för en bank där killen tar bort kristallkronor och vatten för kunder, snor en pensionärs spargris etc och säger att nu minsann har vi inget bjudvatten och sånt för nu har vi sparat pengar och finns mest på internet.

Inte för att jag stör mig på reklamen men inte gör den att jag vill bli kund där direkt. Den är totalt motverkande sitt syfte
Citera
2007-12-22, 13:34
Medlem
babbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Vafalls! Är det ingen som har nämnt reklamen där skidåkaren Mattias Fredriksson, hans bror och nån tillhörande kvinna propagerar för en produkt som jag lyckligtvis förträngt.

"Ni ska fååå för slow motion!".

JA! Jag har sett den, asgarvade då den är så dålig. Mattias är född skådis!
Citera
2007-12-22, 19:47
Medlem
gugglianos avatar
klämmer in att jag gillar den lite skel-ögda pippilott-försedda bruden som gör reklam för valios risifrutti´-konkurrent(cotti-frutti). hon ser ut som en sån som gillar att mysa
Citera
2007-12-22, 19:47
Medlem
LinLins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Reklamen för en bank där killen tar bort kristallkronor och vatten för kunder, snor en pensionärs spargris etc och säger att nu minsann har vi inget bjudvatten och sånt för nu har vi sparat pengar och finns mest på internet.

Inte för att jag stör mig på reklamen men inte gör den att jag vill bli kund där direkt. Den är totalt motverkande sitt syfte

Jag håller med, för tant Agda 86 har knappast dator hemma, så jag tror nog hon föredrar en riktig bank. Med eller utan Yucca-palm.
Citera
2007-12-22, 22:01
Medlem
gugglianos avatar
dårarna som springer över varann på släktens julkalas när alladin-asken öppnas!
Citera
2007-12-22, 22:06
Medlem
Halebop reklamerna

"SMSEN" blir så jävla irriterad när jag hör deras äckliga jävla pipiga fjortisröster
Citera
2007-12-22, 22:12
Medlem
gugglianos avatar
halebop:

"jag blev faster i höstas"
"men gu' vicket sumo"
"mäh, kameran lägger ju på typ tie kilo,fatta va de gör på en som e så liten"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto