2007-06-29, 09:09
Medlem
pjalles avatar
kommer också på att jag hatar Halebop reklamerna av hela mitt hjärta.

comhem också.
Citera
2007-06-29, 09:30
Medlem
monkeybays avatar
Tycker jag är en rätt lugn person med ett stort tålamod, MEN : LÄÄGG NER!!!!! sÄGGER BARA LÄGG NER den där ica reklamen.
Citera
2007-06-29, 09:31
Medlem
pjalles avatar
ica reklamen är väl fan inte så dålig. rolig att titta på faktiskt.
Citera
2007-06-29, 09:35
Medlem
monkeybays avatar
Då har du kanske inte alla varor hemma. Sorry
Citera
2007-06-29, 10:47
Medlem
Citat:
http://uk.youtube.com/watch?v=DAPTjxLiaoA&feature=PlayList&p=39BAAD97756 F2897&index=20

Hatar han så jävla mycket.
Citera
2007-06-29, 10:54
Medlem
Gabrieluss avatar
Två reklamer har satt djupa sår i min hjärna:

Sibas gamla taffliga göteborgarreklamer. De som skulle se så där home-made ut och avslutade med "Devetö". Min spontana tanke när Fabian kidnappades var "hoppas de få Siba att lova att sluta sända den där skiten". Kanske var det också så, för nu har de släppt konceptet.

Och så de värsta av dem alla - de där hiskliga Magnum reklamerna; Jag och min Magnum. "Chefen skall hålla sig på rummet!". Fy fan. Jag har aldrig köpt en magnum och kommer heller aldrig att så göra. Inte ens till min sambo. Jag skiter i om de är goda, jag vägrar ha med dem att göra efter att i ett år bombarderats med reklamhelvetet.
Citera
2007-06-29, 11:28
Medlem
eatshiets avatar
En gubbe i svart och vitt som repeterar "Postbanken, postbanken, postbanken, postbanken..." fan vad jag fick spel på den #I!")#UIO gubben och sin jävla postbank.
Citera
2007-06-29, 11:39
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Sibas gamla taffliga göteborgarreklamer. De som skulle se så där home-made ut och avslutade med "Devetö". Min spontana tanke när Fabian kidnappades var "hoppas de få Siba att lova att sluta sända den där skiten". Kanske var det också så, för nu har de släppt konceptet.

Mmm, men också deras "roliga" reklamer där en anställd på Siba tycker att dom borde införskaffa ett boll-land.

Eller när dom säger att dom sänker priserna varje dag.

Up their asses they dont!
Citera
2007-06-29, 12:45
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurri
Den här jävla comhem-halva-kampanjen!

-Pappa, hur gammal är du?
-Halvgammal

*Halva foten inne i TV'n*

Semlan är ju söt ju!
Semlan = dottern i familjen.
Citera
2007-06-29, 12:45
Medlem
Byfånens avatar
* DP * - My bad
Citera
2007-06-29, 12:46
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Två reklamer har satt djupa sår i min hjärna:

Och så de värsta av dem alla - de där hiskliga Magnum reklamerna; Jag och min Magnum. "Chefen skall hålla sig på rummet!". Fy fan. Jag har aldrig köpt en magnum och kommer heller aldrig att så göra. Inte ens till min sambo. Jag skiter i om de är goda, jag vägrar ha med dem att göra efter att i ett år bombarderats med reklamhelvetet.

Håller med dig ang magnum reklamen, denna tyska dussinglass via Unilever.

Dock må glassen vara god men less på Holländska idiotförklarande reklamfilmer, hur faan kan ett stort företag som Unilever anlita reklambyråer som är totalt humorslösa ?

GB-Glace var bra på 80-talet innan det Holländska skitbolaget Unilever köpte upp det och började produceras dussinglass. Dock är det skönt att man inte sett en enda reklamfil om magnum det senaste halvåret. Dom lyser med sin frånvaro eller har Unilever begripit att taffliga dåliga Holländska i bästa "tysk-stuk" reklamfilmer inte säljer ?

Som min far säger till mig gör ALDRIG affärer med Holländare, Norrmän och Schweizare... Tattare rent ut sagt ! Vidriga sliskiga bönder i affärskostym . BAH !

Titta bara på tomten Schweizaren sk "bankiren" Martin Ebner http://images.forbes.com/images/2003/02/25/1_dropoffs.jpg

Detta är ett incitament att man ALDRIG skall göra affärer med ex Schweizare.
Citera
2007-06-30, 21:32
Bannlyst
Xider reklamen Den knäcker alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här