2006-09-17, 03:00
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Menar du att vi skall börja varna folk? Alltså skicka ett PM och säga att du har postat en annons och blir bannlyst om 2 dygn?
För övrigt så får man ju en se en anledning till varför man blir bannad, efter att ha kontrollerat med administrationen så så stod det Brott mot 1.1 (annonsering) i hans bannlysning. Att han sen gnäller över detta visar ju än en gång att han gett fan i att läsa reglerna..

Välj dina kompisar bättre, det skall mycket till för att bli bannlyst direkt ifrån FB. Och de som blir det har gett fan i att läsa reglerna.

Tycker det är mycket bättre att såna här ägg blir utslängda direkt och att vi får lägga tid & energi på att polla seriösa användare.
Bara skitsnvakcj, de som blir bannysta blir det för att du opch dina suparpolare tyuckre att de är dumma. Så tro inget annat. Att bannanågon är hur lätt som helt.ö . Det är vara att skriva i en poll på outlaw att någon är dum så bannar moderatkollegiet den. Särskilto k det är en statusmoderat som du jrosen, eftersom din uppfattnng lir lag. Det är därför jagmenar att det bästa vore attbyta modertoer varje år - minst!! EDu, jorosen, är en gammal eligk (även om dusäklert är en huvens person) så lämna över din moderatpost till en annan person s komerm FB att bli r et bättre ställe. Fan , det är pga gammla stofiler som FB blir et sämre forum. Inte ptga dig, men pga att gamla moderater får för stor makt. Mya moderater vrje år - annras är detskit. Känn ditt ansvar jrosen och avgå!!
2006-09-17, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Bara skitsnvakcj, de som blir bannysta blir det för att du opch dina suparpolare tyuckre att de är dumma. Så tro inget annat. Att bannanågon är hur lätt som helt.ö . Det är vara att skriva i en poll på outlaw att någon är dum så bannar moderatkollegiet den. Särskilto k det är en statusmoderat som du jrosen, eftersom din uppfattnng lir lag. Det är därför jagmenar att det bästa vore attbyta modertoer varje år - minst!! EDu, jorosen, är en gammal eligk (även om dusäklert är en huvens person) så lämna över din moderatpost till en annan person s komerm FB att bli r et bättre ställe. Fan , det är pga gammla stofiler som FB blir et sämre forum. Inte ptga dig, men pga att gamla moderater får för stor makt. Mya moderater vrje år - annras är detskit. Känn ditt ansvar jrosen och avgå!!

For bra for att inte citeras...
2006-09-17, 03:07
Medlem
BagareBengts avatar
Kunde du inte väntat tills du nyktrat till o store mästare?
För övrigt ter det sig som om du ber om en banning?
Gillar du att provocera? Du vet hur det gick för böldten...
BTW, får religiösa supa till så där?

Citat:
Ursprungligen postat av edberg
For bra for att inte citeras...
2006-09-17, 03:13
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
de som blir bannysta blir det för att du opch dina suparpolare tyuckre att de är dumma.
vem är det som snackar dynga egentligen.
hade "dom däruppe" gjort det du skriver hade troligen en stor del av alla på fb varit bannade nu och forumet varit extremt enkelspårigt vilket det inte är.
personligen tycker jag dom flesta visar stort tålamod, bra mycket mer än jag själv hade gjort som moderator.

Citat:
Så tro inget annat. Att bannanågon är hur lätt som helt.ö . Det är vara att skriva i en poll på outlaw att någon är dum så bannar moderatkollegiet den.
svårt att tro att det funkar så simpelt som du påstår.
även om en tråd eller inlägg är raderat så du inte ser det så kan fortfarande moderatorerna(som jag uppfattat det) fortfarande komma åt texten och då är det inte längre någons åsikt som påverkar utan vad en viss person skrivit själv.

Citat:
Fan , det är pga gammla stofiler som FB blir et sämre forum.
eehh nej, forumet blir sämre pga folk som kommer in och bryter mot reglerna och/eller beter sej allmänt dåligt.
2006-09-17, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
ja, det är märkligt att han inte höll sej till den.

det hade ju bara varit att flytta hans inlägg till rätt sektion eller ta bort det och skriva honom ett PM

-------------------

inte undra på att han inte har vågat regga sig här igen när han blir bemött så.

Personligen så skiter jag dock i honom, han påpekade detta när jag sa att jag har blivit lite halvt aktiv på detta forum och bad mig fråga.

Dessutom läste jag reglerna och det stod bara på ett ställe något om att man blir bannad med texten "Den som postar inlägg där man önskar köpa eller sälja narkotika eller piratkort blir automatiskt avstängd från forumet, utan varning"

Tydligen så gäller det även jackassfilmer till en amatörmusikvideo?
2006-09-17, 07:46
Medlem
woofers avatar
Du verkar ha gjort ett lika dåligt jobb som din polare med att läsa reglerna.

1.01. Annonser och spam är förbjudet
Det är helt förbjudet att posta spam (reklam) här. Den som postar spam blir automatiskt avstängd, utan varning. Det är dock tillåtet att nämna tips på bra företag när diskussionen kräver det. Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats i sin signatur (förutsatt att den inte är en kommersiell eller bryter mot någon av forumets övriga regler). Referal-länkar får däremot endast publiceras ifall man inte tjänar pengar (eller poäng) på länken, och då det finns godtagbara orsaker till att inte länka webbplatsens startsida.
Handel av varor och tjänster är förbjudet, med undantag för inlägg som uppenbart gynnar användarna. Exempelvis ifall någon i en diskussion erbjuder sig att låna ut, skänka bort eller på annat sett hjälpa någon, så är detta tillåtet förutsatt att varan eller tjänsten är laglig. Ser däremot inlägget mer ut som en affär än en diskussion där alla användare kan delta, så blir inlägget raderat. Den som postar inlägg där man önskar köpa eller sälja narkotika eller piratkort blir automatiskt avstängd från forumet, utan varning.
Detta är ett diskussionsforum, respektera detta!
Kostnadsfri annonsering erbjudes på: http://www.flashback.se/kopochsalj.

Nå vad är det som är oklart? Om man börjar sin karriär här på flashback med att bryta mot uppenbara regler förtjänar man spöstraff och grovsalt. Din polare bör alltså vara glad att han kommer undan med att "bara" bli bannad.
2006-09-17, 08:25
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:

Att du är kvar är flashbacks tydligaste bevis på att användare bannas utifrån reglerna och inte utifrån om de är omtyckta av moderatorerna eller inte.
2006-09-17, 11:06
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1983
det hade ju bara varit att flytta hans inlägg till rätt sektion eller ta bort det och skriva honom ett PM

Eller så läser medlemmarna reglerna, de har ju ett syfte.

Citat:
inte undra på att han inte har vågat regga sig här igen när han blir bemött så.

Bra, det är ju det som är poängen när vi bannar någon

Citat:

Personligen så skiter jag dock i honom, han påpekade detta när jag sa att jag har blivit lite halvt aktiv på detta forum och bad mig fråga.

Dessutom läste jag reglerna och det stod bara på ett ställe något om att man blir bannad med texten "Den som postar inlägg där man önskar köpa eller sälja narkotika eller piratkort blir automatiskt avstängd från forumet, utan varning"

Tydligen så gäller det även jackassfilmer till en amatörmusikvideo?

Men vad är det du inte förstår? Han frågade ju inte bara efter lite filmer, det var mer än så.

Han reggar sig här och det första han gör är att posta en annons. Han var alltså inte här för att diskutera utan såg Flashback som en variant på blcket.se alternativt hans lokala matmarknads anslagstavla. Sådana medlemmar klarar vi oss utan.
2006-09-17, 11:16
Medlem
Ladidas avatar
Citat:

Har vi varit på spriten månne?
2006-09-17, 11:17
Medlem
LadyTieras avatar
Du får ursäkta johan men du verkar vara en jättekorkad människa som har svårt för att förstå. Vi har en åldersgräns på flashback på 18 år och jag tvivlar på att du ens är 15.

Jag tänker inte skriva mer till dig eller försöka hjälpa dig efterom det skulle vara lika givande som att sitta en halvtimme och förklara för en gråsten att jorden är rund och inte platt.

Så denna tråd låses.

Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in