2026-10-09, 08:37
Medlem
Kosmos.s avatar
Min mobil varnade precis för dataintrång. Och när jag skulle logga in på denna fb profil fungerade inte mitt gamla lösenord. Så nu vet jag inte mitt lösenord då någon ändrat det verkar det som. Alltså någon som gjort intrång har ändrat det.

Anledning att jag kan skriva nu var att jag forfarande var inloggad på en dator. Men om jag loggar ut så kommer jag inte komma in igen.

Lite synd detta konto annars är rökt då jag haft det rätt länge. Kan en mod hjälpa? Har valt att ej koppla epost vid risker för databasläckor...
2026-10-09, 08:42
Medlem
Ganonitos avatar
Kan du inte lägga till en epost i efterhand?

Tror inte mod har befogenhet att ändra ditt lösenord. Admin lär ha det, men kommer nog inte göra det då du rent teoretiskt lika gärna skulle kunna vara hackern.
Senast redigerad av Ganonito 2026-10-09 kl. 08:45.
2026-10-09, 10:26
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Tror inte mod har befogenhet att ändra ditt lösenord. Admin lär ha det, men kommer nog inte göra det då du rent teoretiskt lika gärna skulle kunna vara hackern.

Jo det kan man göra.
2026-10-09, 10:26
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Min mobil varnade precis för dataintrång. Och när jag skulle logga in på denna fb profil fungerade inte mitt gamla lösenord. Så nu vet jag inte mitt lösenord då någon ändrat det verkar det som. Alltså någon som gjort intrång har ändrat det.

Anledning att jag kan skriva nu var att jag forfarande var inloggad på en dator. Men om jag loggar ut så kommer jag inte komma in igen.

Lite synd detta konto annars är rökt då jag haft det rätt länge. Kan en mod hjälpa? Har valt att ej koppla epost vid risker för databasläckor...

Du har tydligen tillgång till kontot ändå, vad är problemet?
2026-10-09, 10:28
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Just det!
2026-10-09, 11:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Du har tydligen tillgång till kontot ändå, vad är problemet?

Som TS skrev i första inlägget:

Citat:
Men om jag loggar ut så kommer jag inte komma in igen.
2026-10-09, 11:38
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Som TS skrev i första inlägget:

Tråkigt för hen! Se till att komma ihåg lösenorden hädanefter!
2026-10-09, 11:53
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Då kan vi i framtiden se fram emot ryssvänliga utvikningar från "ditt" konto.
2026-10-09, 13:58
Medlem
Jaha nä det går ju såklart inte för det kan ju vara du som snott nåns mobil och vill jävlas och byta lösenord.
2026-10-09, 15:47
Moderator
Maviels avatar
Det ligger på var och en att vårda sina användaruppgifter. Svårt att lösa det här. Tråd låses.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in