2026-10-07, 17:23
Medlem
Var på en dejt förrförra veckan, allt flöt på vi skratta och hade det trevligt fram till att vi började prata om något minns inte exakt vad men jag skulle i alla fall söka upp en bild på detta, öppnar chromeappen på min mobil och flashback är uppe! Hon utbrister lite tyst och bittert "Mhm, lite incelvarning med flashback". Jag upplevde att resten av kvällen var mycket kallare efter detta men vi kom överens om att ses igen, nu har hon inte hört av sig på 2 veckor...
Citera
2026-10-07, 17:24
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jahadavarjaharigen
Var på en dejt förrförra veckan, allt flöt på vi skratta och hade det trevligt fram till att vi började prata om något minns inte exakt vad men jag skulle i alla fall söka upp en bild på detta, öppnar chromeappen på min mobil och flashback är uppe! Hon utbrister lite tyst och bittert "Mhm, lite incelvarning med flashback". Jag upplevde att resten av kvällen var mycket kallare efter detta men vi kom överens om att ses igen, nu har hon inte hört av sig på 2 veckor...

Ok. Se det som en räddning...

Vad ska vi diskutera?
Citera
2026-10-07, 17:26
Medlem
Se det som din räddning, hon klarade inte testet.
Citera
2026-10-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Ok. Se det som en räddning...

Vad ska vi diskutera?
Är detta en vanlig åsikt bland människor, att det är "incelvarning" med flashback och stämmer det kanske?
Citera
2026-10-07, 17:28
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Det var förre veckan och nu har hon inte av sig på två veckor?
Citera
2026-10-07, 17:29
Medlem
Citat:
Är detta en vanlig åsikt bland människor, att det är "incelvarning" med flashback och stämmer det kanske?
Det är väl snarare så att det är här det snackas om det mest, så kanske menat som en "intern" pik eller något
Citera
2026-10-07, 17:34
Medlem
ModerKatts avatar
Hon kanske ville testa dina nerver? Ta pulsen liksom.
Citera
2026-10-07, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerKatt
Hon kanske ville testa dina nerver? Ta pulsen liksom.
Kanske det, lite svårt för min autism att förstå sådana pikar heh
Citera
2026-10-07, 17:37
Medlem
Citat:

"Ja, som fan" hade jag spontant svarat på den
Citera
2026-10-07, 17:39
Medlem
KurtSchweinsteigers avatar
Citat:
Hade aldrig hållt ändå, pk-kossor ska man undvika till varje pris.
Citera
2026-10-07, 17:41
Medlem
ModerKatts avatar
Citat:

Citat:

Det kan du ju få tycka
Jasså, vad grundar du det på?
Vaaa vem har lurat i dig nått sådant?

Om du blir osäker på om hon menar allvar och om hon faktiskt menar allvar så kan man oftast rädda situationen med en motfråga.. alltid med glimten i ögat för att eventuellt avväpna henne.
Om du vill bjuda på dig själv kan du säga att du har autism och blir lite osäker på om hon menade allvar. Men du får ställa frågan på ett sätt så att du inte anklagar henne. Lite taktiskt.
Citera
2026-10-07, 17:44
Medlem
halaltarzans avatar
Encilvarning?

Har läst om flera här som gökat mer än 1000 brudar så även om det kanske finns en del encils här så finns det absolut en del storknullare också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in